Erfaringer med tests der ikke rigtig udvikler sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.324 visninger
28 svar
3 synes godt om
9. september 2021

Anonym trådstarter

I juni havde jeg en SA i uge 7, i juni en bio - hvor der ikke var meget farve i test. Denne måned kender jeg ikke mob ægløsningsdato men vil tro jeg er ca. 4+0 og synes ikke der er nogen udvikling i mine tests. Jeg er selvfølgelig bange for endnu en bio, får taget en hcg blodprøve i morgen. 

Nogen der har haft lignende tests som bliv godt/skidt. 

Den nederste er fra i morges, nr. 2 og 3 nederst i går morgen/middag. Synes ikke der har været udvikling siden 6/9.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Jeg må desværre sige at hvis mine test ikke har udviklet sig minimum hver anden dag så har det i mit tilfælde været skidt.

Men det jo ikke sikkert er dit tilfælde  

Anmeld Citér

9. september 2021

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Jeg må desværre sige at hvis mine test ikke har udviklet sig minimum hver anden dag så har det i mit tilfælde været skidt.

Men det jo ikke sikkert er dit tilfælde  

Ja det er jeg også mere og mere overbevist om. Sidst jeg fangede en bio var den bare slet ikke så kraftig så havde håb for denne

Billedet er min bio i juli. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

9. september 2021

RB90

Hvis du “kun” er 4+0 så ville jeg lige vente 2 dage og så tage en ny  På mine test før uge 4 var der også minimal udvikling..  hcg ligger så lavt der.. Jeg krydser fingre

Anmeld Citér

9. september 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Test om 2-3 dage og se om den bliver tydligere.

Anmeld Citér

9. september 2021

Anonym trådstarter

RB90 skriver:

Hvis du “kun” er 4+0 så ville jeg lige vente 2 dage og så tage en ny  På mine test før uge 4 var der også minimal udvikling..  hcg ligger så lavt der.. Jeg krydser fingre

Tak for krydsede fingre. Jeg har bare været gravid gør med fine tests og udvikling hver dag fra 3+6 til 4+3. Så er nok ved at miste håbet. 

Anmeld Citér

9. september 2021

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Test om 2-3 dage og se om den bliver tydligere.

Jeg tænker at hcg blodprøven vil give mig en indikation af hvordan det står til. Men selvfølgelig først når nr. 2 blodprøve tages. Jeg tester lørdag eller søndag igen. 

Anmeld Citér

9. september 2021

Morpåudebane

Jeg syntes nu den udvikler sig fint, 

prøv igen om 2 dage

Anmeld Citér

9. september 2021

Anonym trådstarter

Morpåudebane skriver:

Jeg syntes nu den udvikler sig fint, 

prøv igen om 2 dage

Ser du nogen udvikling fra 6/9 til den nederste i dag, 3 dage efter. Det gør jeg nemlig ikke

Anmeld Citér

9. september 2021

Morpåudebane

Anonym skriver:

Ser du nogen udvikling fra 6/9 til den nederste i dag, 3 dage efter. Det gør jeg nemlig ikke

Ja jeg syntes faktisk der er en lille forskel. Jeg ville hvertfald ikke opgive håbet endnu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.