Hente kl 16

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2021

Lala

Profilbillede for Lala

Det lyder som en lang dag. Jeg kan godt forstå, du ikke har det godt med det, men du kan jo ikke gøre så meget, hvis du ikke er sammen med faren, og det er hans arbejdstider, der gør, at dit barn skal være i institution så længe.

Mit eget barn har aldrig været i vuggestue og børnehave mere end 6 timer ad gangen. Her koordinerer min mand og jeg arbejdsdagen, så den ene møder tidligt, og den anden sent, og som regel har en af os hjemmearbejdsdag. Ofte flytter vi nogle arbejdsopgaver til om aftenen, når vores barn sover, så vi kan være mest muligt sammen med hende.

Det kan godt være, at det er meget normalt her i Danmark med lange institutionsdage for børn, men det betyder jo langt fra, at det er en god løsning for alle. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2021

My1234

BAE skriver:

Er det mit svar? For det var ikke ment som et angreb på forældre med børn der er af sted så længe. Jeg kan godt se at det formuleret forkert, men jeg kan ikke ændre det. 

Det var bare for at sige at barnet ikke tager "skade" af at være afsted i 8 timer en enkel dag, som det lyder som om ts er bange for. 

Ja det var det. Dejligt med en uddybning, selvom jeg heller ikke tænker, at barnet tager skade af flere lange dage  

Anmeld Citér

26. august 2021

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Nej tænker ikke én dag fra 8-16 gør nogen skade (som jeg læser det er de andre dage længere?) Tænk alle de børn der gør det dagligt og nogle har endnu længere dage.

Her afleverer far 7.45 og jeg henter 14.30. Vi arbejder begge fuld tid, men jeg møder fra 6.30-14.

Anmeld Citér

26. august 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
My1234 skriver:

Ja det var det. Dejligt med en uddybning, selvom jeg heller ikke tænker, at barnet tager skade af flere lange dage  

Det var så lidt.

Det tror jeg skam heller ikke.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.