Hente kl 16

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.987 visninger
23 svar
43 synes godt om
25. august 2021

Anonym trådstarter

Hej, jeg er bare nysgerrig på, om det er for lang en dag at blive afleveret i børnehave kl 8 og hentet kl 16. Det drejer sig om en gang om ugen. Det er desværre sådan det er med min x mands mødetider på arbejde.

Selv har jeg lidt en klump i halsen, at vores barn skal have så lang en dag.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hej, jeg er bare nysgerrig på, om det er for lang en dag at blive afleveret i børnehave kl 8 og hentet kl 16. Det drejer sig om en gang om ugen. Det er desværre sådan det er med min x mands mødetider på arbejde.

Selv har jeg lidt en klump i halsen, at vores barn skal have så lang en dag.

Ja det er mange timer, men Tænker hvis det er en dag om ugen, så går det jo nok. 

Anmeld Citér

25. august 2021

My1234

Jeg må indrømme jeg blev lidt paf af at læse dit opslag og svaret herpå.

Vi har begge fuldtidsstillinger med lidt transporttid og derfor er vores datter i gennemsnit i institution 7,5-8 timer om dagen. Jeg tænker ikke at vi er den eneste familie, der har de forhold. 

Anmeld Citér

25. august 2021

Pb18

Vores datter er i børnehave fra 8-16 tre gange om ugen, da vi er heldige at få hjælp af bedsteforældre to dage om ugen.

Med fuldtidsjob og transporttid, så er det bare sådan det er og jeg kan da se, at flere af af de børn, der er der når jeg henter, også var der, da jeg afleverede, så det er jo et vilkår for de fleste familier - selvom det da ville være skønt med lutter korte dage

Anmeld Citér

25. august 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
My1234 skriver:

Jeg må indrømme jeg blev lidt paf af at læse dit opslag og svaret herpå.

Vi har begge fuldtidsstillinger med lidt transporttid og derfor er vores datter i gennemsnit i institution 7,5-8 timer om dagen. Jeg tænker ikke at vi er den eneste familie, der har de forhold. 

Er det mit svar? For det var ikke ment som et angreb på forældre med børn der er af sted så længe. Jeg kan godt se at det formuleret forkert, men jeg kan ikke ændre det. 

Det var bare for at sige at barnet ikke tager "skade" af at være afsted i 8 timer en enkel dag, som det lyder som om ts er bange for. 

Anmeld Citér

25. august 2021

Frizzy

Ej da … de fleste bh børn hygger sig og leger og vil næsten ikke hjem. Det lyder da ret normalt.

Anmeld Citér

25. august 2021

fehår

8 timer en gang om ugen ville jeg slet, slet ikke tænke nærmere over. 

I en periode havde vi så travlt med arbejde, at ungerne var afsted 8,5 timer om dagen fire dage om ugen. Det var hårdt, men de led ikke nød. Men der havde jeg dårlig samvittighed, må jeg indrømme.

Anmeld Citér

25. august 2021

Mamman

Profilbillede for Mamman

Min den store var afsted fra 6.30-16.45 4 dage om ugen hele hendes børnehave tid - det var de vilkår der var når vi begge arbejdede på fuld tid. 
den lille som jeg er alene med er i vuggestue fra kl 6.45 til 16.15 de 2-3 dage jeg er på arbejde. De andre dage arbejder jeg hjemme og henter kl 15

Anmeld Citér

25. august 2021

Anonym trådstarter

Mamman skriver:

Min den store var afsted fra 6.30-16.45 4 dage om ugen hele hendes børnehave tid - det var de vilkår der var når vi begge arbejdede på fuld tid. 
den lille som jeg er alene med er i vuggestue fra kl 6.45 til 16.15 de 2-3 dage jeg er på arbejde. De andre dage arbejder jeg hjemme og henter kl 15

Okay, her er han afsted fra 7-15:45 4 dage om ugen og en dag fra 8 til 16.

Jeg synes det er hårdt at det skal være sådan. 

Anmeld Citér

25. august 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Vi har en del børn der har 9-10 timer hver dag i vuggestue

Mine egne børn har:

6 t, 6,25 t, 6,75, 7,5 og 8 t = 34,5 timer om ugen

Jeg ville ønske jeg kunne give dem færre timer, da jeg gerne ville ned på 30 timer, (jeg har 33 timer), men det er desværre ikke muligt. Det mest optimale er klart 6-6,5 timer om dagen i mit hovede

Vi har heldigvis også bedsteforældre som holder fri med dem engang imellem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.