Fortryde at gå fra kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2021

DueFar

Anonym skriver:

Han vil ikke være kærester uden vi flytter sammen

Det ville nok til en start bekymre mig og afholde mig fra at flytte sammen igen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2021

Anonym trådstarter

DueFar skriver:

Det ville nok til en start bekymre mig og afholde mig fra at flytte sammen igen.

Okay, hvorfor? 

Anmeld Citér

19. august 2021

AnoMor

Fortvivlet skriver:

Der var jo nok en grund til at de gik fra hinanden og så kommer de i tanke om det når de så er sammen igen

Kan så fortælle det bestemt ikke er alle det gælder for. 
F.eks. Min moster og hendes mand gik fra hinanden for 30 år siden. De blev gift nogle nogle år siden. 
vi har et vennepar i familien som gik fra hinanden pga utroskab for 40 år siden. De har lige haft sølvbryllup. 

hvis viljen er der så kan det lade sig gøre 

Anmeld Citér

19. august 2021

Kontrast

Anonym skriver:

Okay, hvorfor? 

Kan det passe, at du har skrevet herinde før? Også om hvilken by i skal bo i og hvem, der skal have jeres barn hvornår? Altså, hvor det fremgik,at jeres relation var meget på hans præmisser?

Hvis det er dig, synes jeg virkelig ikke, at du skal gå tilbage. 

Anmeld Citér

19. august 2021

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt
Anonym skriver:

Okay, hvorfor? 

Fordi det er et mærkværdigt ultimatum at stille op overfor et menneske, hvis man elsker og respekterer vedkommende og gerne vil bygge et sundt parforhold op ...

Anmeld Citér

19. august 2021

IenFart

Profilbillede for IenFart
Kontrast skriver:

Kan det passe, at du har skrevet herinde før? Også om hvilken by i skal bo i og hvem, der skal have jeres barn hvornår? Altså, hvor det fremgik,at jeres relation var meget på hans præmisser?

Hvis det er dig, synes jeg virkelig ikke, at du skal gå tilbage. 

Præcis min tanke. Historien lød meget bekendt og nemlig rigtig meget om hvordan han synes det kunne være lækkert og uden lyst til selv at rykke sig.

Hold dig væk. 

Anmeld Citér

19. august 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
IenFart skriver:

Præcis min tanke. Historien lød meget bekendt og nemlig rigtig meget om hvordan han synes det kunne være lækkert og uden lyst til selv at rykke sig.

Hold dig væk. 

Også enig her. Kun du kan beslutte hvad der er det rette for dig, men som du har beskrevet det herinde lyder det som en usund relation som ikke er god for dig. Hvis det altså er dig fra tidligere tråde 

Anmeld Citér

19. august 2021

Kontrast

IenFart skriver:

Hold dig væk. 

Jeg mener, at ts i de tidligere tråde faktisk var i tvivl om, hvad et sundt parforhold skulle indebære og så får jeg tanken, at hun har tilbragt for meget tid med en partner, der ikke respekterer hendes ønsker og grænser. Nu ved vi ikke, om det er den samme debattør, men i den foregående tråd virkede det ikke som om, der var grundlag for et stabilt og sundt forhold. 

Anmeld Citér

19. august 2021

DueFar

Anonym skriver:

Okay, hvorfor? 

Hvis han gerne vil jeres forhold, burde det være muligt at finde en måde der virker for jer begge.

Anmeld Citér

19. august 2021

Anonym trådstarter

I har nok ret men jeg savner ham bare så forbandet meget Ville så gerne have det skulle fungere, og han kunne ændre sig. Vi bor en time fra hinanden, og hvordan skulle vi få tid til at ses i hverdagen, hvis vi blev kærester og boede hver for sig?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.