Fortryde at gå fra kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.328 visninger
33 svar
50 synes godt om
19. august 2021

Anonym trådstarter

Hej, jeg fortryder jeg flyttede fra min eks kæreste Jeg flyttede hjem til mine forældre midlertidigt fordi jeg havde det skidt og havde brug for en pause. Jeg står og tænker på, at jeg skulle flytte tilbage til ham. Han vil gerne have jeg flytter tilbage også, så han er indforstået med dette. 

Men samtidigt er jeg faldet godt til, her hvor jeg bor nu. Men han er mit livs kærlighed og jeg kan ikke helt klare tanken om, at jeg skulle miste ham for altid.  Min omgangskreds er meget stor modstander af, at jeg skal flytte tilbage igen, men det er jo heldigvis min beslutning.
Ved ikke helt, hvad jeg vil med denne tråd. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal få det forklaret til mine nærmeste..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2021

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Hej, jeg fortryder jeg flyttede fra min eks kæreste Jeg flyttede hjem til mine forældre midlertidigt fordi jeg havde det skidt og havde brug for en pause. Jeg står og tænker på, at jeg skulle flytte tilbage til ham. Han vil gerne have jeg flytter tilbage også, så han er indforstået med dette. 

Men samtidigt er jeg faldet godt til, her hvor jeg bor nu. Men han er mit livs kærlighed og jeg kan ikke helt klare tanken om, at jeg skulle miste ham for altid.  Min omgangskreds er meget stor modstander af, at jeg skal flytte tilbage igen, men det er jo heldigvis min beslutning.
Ved ikke helt, hvad jeg vil med denne tråd. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal få det forklaret til mine nærmeste..

Overvej meget grundigt hvorfor du flyttede i første omgang..

sørg for at I finder en løsning du føler er acceptabel på de problemstillinger der har været siden du valgte at gå fra ham..

Anmeld Citér

19. august 2021

Jixy

Profilbillede for Jixy

Og prøv at lytte til hvorfor din omgangskreds mener det er en dårlig ide at du flytter tilbage - måske er der nogle sandheder i det. Og ellers måske noget I kan arbejde med inden du flytter tilbage.

I kan vel starte med at blive kærester igen, så du ikke flytter ind til ham med det samme?

Anmeld Citér

19. august 2021

Anonym trådstarter

Jixy skriver:

Og prøv at lytte til hvorfor din omgangskreds mener det er en dårlig ide at du flytter tilbage - måske er der nogle sandheder i det. Og ellers måske noget I kan arbejde med inden du flytter tilbage.

I kan vel starte med at blive kærester igen, så du ikke flytter ind til ham med det samme?

Han vil ikke være kærester uden vi flytter sammen

Anmeld Citér

19. august 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Jeg forstår personligt ikke dem der kan gå frem og tilbage til den samme person.

At gå fra en anden er en kæmpe beslutning og var vel velovervejet da man traf den

Så jeg tænker ikke det kommer til at holde alligevel, dem som jeg kender der har gjort det, har det ikke været et langt forhold der kom ud af det og tænker også at det da er et kæmpe svigt for den anden person at man bare har forladt det hele

Anmeld Citér

19. august 2021

Anonym trådstarter

Fortvivlet skriver:

Jeg forstår personligt ikke dem der kan gå frem og tilbage til den samme person.

At gå fra en anden er en kæmpe beslutning og var vel velovervejet da man traf den

Så jeg tænker ikke det kommer til at holde alligevel, dem som jeg kender der har gjort det, har det ikke været et langt forhold der kom ud af det og tænker også at det da er et kæmpe svigt for den anden person at man bare har forladt det hele

Det er jo din holdning, men kan personligt ikke se hvad jeg skal bruge den til.

Anmeld Citér

19. august 2021

Fortvivlet

Anonym skriver:

Det er jo din holdning, men kan personligt ikke se hvad jeg skal bruge den til.

Nu skrev du jo faktisk selv at du ikke vidste hvad du ville med tråden, så folk vil jo nok skrive deres holdning og synspunkter, så det du kan tage med fra min er at det næppe holder specielt længe når I allerede har været gået fra hinanden

Anmeld Citér

19. august 2021

Anonym trådstarter

Fortvivlet skriver:

Nu skrev du jo faktisk selv at du ikke vidste hvad du ville med tråden, så folk vil jo nok skrive deres holdning og synspunkter, så det du kan tage med fra min er at det næppe holder specielt længe når I allerede har været gået fra hinanden

Hmm, men hvorfor går det ikke når folk har været gået fra hinanden?

Anmeld Citér

19. august 2021

Fortvivlet

Anonym skriver:

Hmm, men hvorfor går det ikke når folk har været gået fra hinanden?

Der var jo nok en grund til at de gik fra hinanden og så kommer de i tanke om det når de så er sammen igen

Anmeld Citér

19. august 2021

Mor11

Profilbillede for Mor11

Lyt til din omgangskreds... Og grav dybt i dig selv efter de ærlige grunde til at du gik. 

Jeg er enig i at forhold sjældent holder hvis man først har været derude hvor man faktisk afslutter det helt. De grunde du havde til at gå, er jo ikke forsvundet. Du mærker det bare ikke længere fordi - i ikke er sammen. Og nu ser du jeres forhold i et andet lys hvor alting er mere lyserødt end det sikkert var i virkeligheden. Det er ret almindeligt at opleve. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.