Kantar123 skriver:
Alle mine 3 børn er lavet i første forsøg.
Og jeg er sikker på, at det hemmelige kodeord (såfremt du har ægløsning og din mand en god sædkvalitet) er TIMING.
Alle gange har jeg haft styr på min cyklus, der er mellem 29 og 33 dage.
Alle gange har jeg fulgt min ægløsning og vidst, hvilken uge jeg var mest frugtbar. Gerne et halvt års tid eller mere inden vores forsøg.
Første gang havde vi sex hver dag i ugen op til ægløsning, inkl. et par dage efter ægløsning.
Anden gang havde vi sex hver anden dag i ugen op til og efter ægløsning.
Tredje gang havde vi kun sex 3 dage før ægløsning.
For mig har det virket med ægløsningsteste og at kende min krop. Det vil sige, at jeg kan mærke at sexlysten stiger, mit udflåd bliver helt klart og elastisk kort før ægløsning osv.
Mit råd til dig er at følge din cyklus i et halvt års tid, evt skrive tegnene fra din krop ned og tage ægløsningsteste fra dag 8 indtil du får en positiv æglæsningstest og et par dage efter.
På den måde kan du se hvilket billede der tegner sig og hvornår det er bedst at have sex.
Det lyder nemt 

jeg har absolut ingen tegn under ægløsning. Og bruger både test og temperatur og rammer den faktisk hvergang, tester 4-5 dage før og indtil den forsvinder igen.
Men som sagt er der ingen tegn, smerter, ændrede ting under op til og efter æl.
Tager testene og når vi har haft sex 2-3 dage i mellem, sidste gang to dage før og på æl.
vi har været i gang i 5-6 måneder nu, jeg sætter det ikke på pause for at holde “øje” med min krop.
For i min optik “levere vi normalt tager tingene som de kommer, kan være min kæreste har mindre god sædkvalitet, da jeg var gravid for 3 år siden og fik en abort var jeg 7 uger henne uden tegn.
havde haft en p piller eller p ring og taget det lidt on/off og tror måske det er glippet deri mellem.
tror bare vi fortsætter som vi har gjort indtil nu og håber det snart lykkedes