Hvor længe tog det jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2021

Enmere20

Her tog det lidt over 1 år, med en bio efter et par måneder. Det er min tredje og kærestens første

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2021

Baby.mamma

1. Upser

2. 6 måneder og et hav af bioer

3. 13-14 måneder og 2 SA i 6-7 uge

4. Første forsøg, endte i MA 3. måned. Senere efter endt abort var den der igen i første forsøg

Anmeld Citér

18. august 2021

Nielsen96

Anonym skriver:

Det tog 6 måneder for min krop at blive normal efter p-piller også 2 måneder til at blive gravid. Vi tog i sommerhus og jeg glemte alt om det og da vi kom hjem havde jeg det underligt (kvalme og ligament smerter fandt jeg ud af, troede det var mens på vej) også var den sku positiv!  Så ja det hjælper at “glemme det” selvom det er MEGET svært når man ønsker sig det og er bekymret om noget er galt. 

krydser fingre for jer

Det lyder som om i har været heldige!

da vi var i sommerhus passede det skide dårligt med min menses.

og ja det er svært at glemme det men har haft nogle uger uafhængig af hinanden hvor jeg ikke tænker så meget igen, men det er ved at tynge mig at det ikke snart lykkes.. 

Anmeld Citér

18. august 2021

Nielsen96

Jeg føler der er noget galt, det lyder så nemt for jer alle sammen,

Vi har som sagt prøvet, men jer som det er gået så stærkt for, hvordan har i grebet det sn når i ville prøve?

Hvordan startede i? Hvor tit gjorde i det? Ramte i æl?

Anmeld Citér

18. august 2021

Anonym2300

Det tog fire måneder for mig. Den første måned begyndte jeg dog at bløde i stort set samme øjeblik som jeg tog en positiv test. 

Den måned der lykkedes os, der havde vi ikke haft sex i en uge optil ÆL. Da jeg så tog en positiv ÆL test havde vi sex og det gav gevinst   Jeg er btw 25 år, som jeg også tænker du er?

Anmeld Citér

18. august 2021

Anonym

1. barn: Gravid på p-piller 

2. barn: 7 måneder

3. barn: Næsten været igang i et år men uden (blivende) gevinst. Havde en SA (uge 5) da vi havde prøvet i 8 måneder. 

Anmeld Citér

18. august 2021

Nielsen96

Anonym2300 skriver:

Det tog fire måneder for mig. Den første måned begyndte jeg dog at bløde i stort set samme øjeblik som jeg tog en positiv test. 

Den måned der lykkedes os, der havde vi ikke haft sex i en uge optil ÆL. Da jeg så tog en positiv ÆL test havde vi sex og det gav gevinst   Jeg er btw 25 år, som jeg også tænker du er?

Ja okay,

ja jeg er 25 lige om lidt, kæresten er 27 

og sidste gang der var vi sammen på æl men der var ikke gevinst, 

mener vi har prøvet 5-6 gange uden held.Læser mig frem til at man jo skal have regelmæssigt sex fra dagen efter hvor menses stopper også hver 2-3 dag op til æl, på æl og efter æl 

Anmeld Citér

18. august 2021

Anonym2300

Nielsen96 skriver:

Ja okay,

ja jeg er 25 lige om lidt, kæresten er 27 

og sidste gang der var vi sammen på æl men der var ikke gevinst, 

mener vi har prøvet 5-6 gange uden held.Læser mig frem til at man jo skal have regelmæssigt sex fra dagen efter hvor menses stopper også hver 2-3 dag op til æl, på æl og efter æl 

Ja det er også det som der anbefales. Jeg håber virkelig, at det snart lykkes for jer!

Anmeld Citér

18. august 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

1. Gang i første forsøg men endte i MA uge 10

2? Vi er nu på 6 cyklus efter og venter stadig… 

Men jeg har også læst gennemsnittet er 7 måneder, så tror nu ikke der behøver være noget galt, selvom det er meeega frustrerende. 

Og så vil jeg altså lige slå et slag for, at man IKKE kan tænke sig fra en graviditet. Dine chancer er de samme uanset om du tænker på det heller ej. Jeg synes det er synd den myte stadig lever, for det ligger et unødigt pres om, at man kunne gøre det bedre hvis man kunne styre sine tanker.

Anmeld Citér

18. august 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Vi er igang med 8. Cyklus nu. Med to bio’er på vejen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.