Har ødelagt det bedste forhold jeg har haft :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2021

Kir

Anonym skriver:

Jeg vil kontakte min læge i næste uge. 

jeg tog nogle teste på en psykolog hjemmeside der blev henvist til gennem Skoubous link. Og bonger ud på angst, depression og lavt selvværd. Så det er på tide at jeg opsøger hjælp og indser at jeg ikke kan klare det her alene. 

God ide at snakke med lægen. Hvis han/hun vurderer du har angst/depression så kan du i hvert fald få en henvisning. Lægen har et skema man kan udfylde, der giver en indikation på om du har depression, stress eller angst. Men uanset hvad kan du garanteret få hjælp til videre forløb

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2021

Anonym trådstarter

Kir skriver:

God ide at snakke med lægen. Hvis han/hun vurderer du har angst/depression så kan du i hvert fald få en henvisning. Lægen har et skema man kan udfylde, der giver en indikation på om du har depression, stress eller angst. Men uanset hvad kan du garanteret få hjælp til videre forløb

Tak. Jeg vil få fundet styrken frem til at ringe til lægen i morgen så jeg kan få noget hjælp.

Anmeld Citér

19. august 2021

Anonym trådstarter

En lille Update herfra. 
Jeg troede jeg havde ødelagt forholdet. Det havde jeg så ikke, det havde han til gengæld. Sandheden er idag kommer frem og han har været mig utro gennem et stykke tid. 

Jeg kan ikk finde ud af om jeg skal grine eller græde. Jeg blev beskyldt gennem hele forholdet at det hele var i mit hovedet. Når jeg faktisk havde ret 

Anmeld Citér

20. august 2021

Anonym

Anonym skriver:

En lille Update herfra. 
Jeg troede jeg havde ødelagt forholdet. Det havde jeg så ikke, det havde han til gengæld. Sandheden er idag kommer frem og han har været mig utro gennem et stykke tid. 

Jeg kan ikk finde ud af om jeg skal grine eller græde. Jeg blev beskyldt gennem hele forholdet at det hele var i mit hovedet. Når jeg faktisk havde ret 

Det kaldes gaslighting og er en manipulationsteknik, som utro svin tit benytter sig af for at skjule deres utroskab.

Jeg synes, at du skal søge terapi oven på sådan en oplevelse. Nu kender du i det mindste sandheden. Pøj pøj med alt. 

Anmeld Citér

20. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det kaldes gaslighting og er en manipulationsteknik, som utro svin tit benytter sig af for at skjule deres utroskab.

Jeg synes, at du skal søge terapi oven på sådan en oplevelse. Nu kender du i det mindste sandheden. Pøj pøj med alt. 

Det vil jeg også stadig gøre. Søge terapi altså, for jeg har en masse der skal bearbejdes. Også fra tidligere. 

Jeg priser mig bare lykkelig for at den “bedste” ven han troede han havde viser sig at være mere loyal overfor mig end for ham på det punkt fordi han selv har prøvet det 4 gange. Og så er det faktisk en lettelse at vide at det trods alt ikke var mig der var gal på den. 

Det sørgeligste er sq at ex’en selv har været udsat for det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.