Har ødelagt det bedste forhold jeg har haft :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.267 visninger
24 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. august 2021

Anonym trådstarter

Jeg er sønderknust og ved simpelthen ikk hvordan jeg skal rejse mig igen. 
jeg har været udsat for en masse svigt i tidligere forhold som gør at jeg ikk kan stole på folk. Jeg ser spøgelser alle vegne. Mødte en dejlig fyr som accepterede mig som jeg var. Sød, forstående og hjælpsom. Men trods mine mange kampe med at slippe fortiden kumne jeg ikke og han fik (forståeligt) nok og er gået fra mig.  Og jeg ved at det er min skyld. Jeg ved ikk hvordan jeg nogensinde skal kunne tilgive mig selv. Jeg har svigtet ham, mig, vores venner, alle omkring os. 
Jeg har aldrig været lykkeligere i de sidste 7 år (med undtagelse af at få min søn selvfølgelig) end jeg har været med ham. Og jo mere lykkelig og forelsket jeg blev. Jo mere usikker og bange for at miste ham blev jeg og nu er det sket

Hvordan kommer jeg videre? Jeg har accepteret det. For ved det er min skyld. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2021

B&J

Anonym skriver:

jeg har været udsat for en masse svigt i tidligere forhold som gør at jeg ikk kan stole på folk. Jeg ser spøgelser alle vegne. Mødte en dejlig fyr som accepterede mig som jeg var. Sød, forstående og hjælpsom. Men trods mine mange kampe med at slippe fortiden kumne jeg ikke og han fik (forståeligt) nok og er gået fra mig.  Og jeg ved at det er min skyld. Jeg ved ikk hvordan jeg nogensinde skal kunne tilgive mig selv. Jeg har svigtet ham, mig, vores venner, alle omkring os. 
Jeg har aldrig været lykkeligere i de sidste 7 år (med undtagelse af at få min søn selvfølgelig) end jeg har været med ham. Og jo mere lykkelig og forelsket jeg blev. Jo mere usikker og bange for at miste ham blev jeg og nu er det sket

Jeg syntes du skal finde dig en god psykolog der kan hjælpe dig. Så alle se spøgelser i skabet kan komme ud ved ikke om du stadig er venner med ham du lige har slået op med for kunne være sådan en god ide han kunne give udtryk for tingene også så det er nåede dig og psykologen kan arbejde med 

Anmeld Citér

15. august 2021

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg syntes du skal finde dig en god psykolog der kan hjælpe dig. Så alle se spøgelser i skabet kan komme ud ved ikke om du stadig er venner med ham du lige har slået op med for kunne være sådan en god ide han kunne give udtryk for tingene også så det er nåede dig og psykologen kan arbejde med 

Jeg har desværre ikke råd til psykolog

Anmeld Citér

15. august 2021

B&J

Anonym skriver:

Jeg har desværre ikke råd til psykolog

Hvis du går til lægen kan du få det gennem sygesikringen også er det kun halv pris og ja måske kan du ikke ha råd til 4 gange på en måned men bare engang om måneden så er det ikke så dyrt 

Anmeld Citér

15. august 2021

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Hvis du går til lægen kan du få det gennem sygesikringen også er det kun halv pris og ja måske kan du ikke ha råd til 4 gange på en måned men bare engang om måneden så er det ikke så dyrt 

Min økonomi er meget stram generelt. Har kun lige præcis til dagen og vejen da jeg er studerende. så selv halv pris har jeg ikke råd til

Anmeld Citér

15. august 2021

B&J

Anonym skriver:

Min økonomi er meget stram generelt. Har kun lige præcis til dagen og vejen da jeg er studerende. så selv halv pris har jeg ikke råd til

Jeg gav 200 og et eller andet da jeg gik til psykolog hvad med at låne penge af dine forælder? Eller søg på kommunen nogle gange kan man få det gratis 

Anmeld Citér

15. august 2021

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg gav 200 og et eller andet da jeg gik til psykolog hvad med at låne penge af dine forælder? Eller søg på kommunen nogle gange kan man få det gratis 

Låne er ikke en mulighed. Men kan prøve at søge på kommunen, der vidste jeg ikke at man kunne. 

Anmeld Citér

15. august 2021

Anonym

Anonym skriver:

Du spørger hvordan du kommer videre   jeg vil anbefale dig at kontakte din læge om dine mulighed for hjælp det kan enten være via   samtaler med din læge eller en henvisning til en psykolog så du kan få nogle redskaber at arbejdet med de ting der lige nu ligge til gund for at du ser spøgelser over alt og ikke kan stole på folk lige nu er det en kampe klods om benet på dig og det er ikke holdbart

Anmeld Citér

15. august 2021

Kir

Vil bare lige sige at du skal have et svært traume eller psykisk sygdom for at få en henvisning til lægen. Med traume mener jeg fx efter overfald eller at du er blevet alvorligt syg. Vil ellers også sige at terapi ville være en rigtig god ide. Men måske kan du finde nogle slevhjælps bøger i stedet? Jeg kender desværre ikke nogen, men man må kunne finde nogen, enten vha Google eller herinde 

Anmeld Citér

15. august 2021

Anonym trådstarter

Kir skriver:

Vil bare lige sige at du skal have et svært traume eller psykisk sygdom for at få en henvisning til lægen. Med traume mener jeg fx efter overfald eller at du er blevet alvorligt syg. Vil ellers også sige at terapi ville være en rigtig god ide. Men måske kan du finde nogle slevhjælps bøger i stedet? Jeg kender desværre ikke nogen, men man må kunne finde nogen, enten vha Google eller herinde 

Jeg tror heller ikke på at lægen ville give henvisning for det. 
Har søgt en masse på google, men synes kun jeg kan finde tjenester der koster penge. Og det har jeg ikk rigtig råd til. 
men en ting er ihverfald sikkert. Jeg har brug for hjælp af en art 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.