Har ødelagt det bedste forhold jeg har haft :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tror heller ikke på at lægen ville give henvisning for det. 
Har søgt en masse på google, men synes kun jeg kan finde tjenester der koster penge. Og det har jeg ikk rigtig råd til. 
men en ting er ihverfald sikkert. Jeg har brug for hjælp af en art 

Som jeg ser det liver du lige nu med klods om benet som begrænser dig og det er ikke holdbart om det er nok til at få en henvise til en psykolog ved jeg ikke   men det ved din læge helt sikker du skrive at du ikke har økologi til betale det kan værre at du kan få tilskud i gammen kommune en ting er i valgfald sikker du har brug for hjælp til at kom vider

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Som jeg ser det liver du lige nu med klods om benet som begrænser dig og det er ikke holdbart om det er nok til at få en henvise til en psykolog ved jeg ikke   men det ved din læge helt sikker du skrive at du ikke har økologi til betale det kan værre at du kan få tilskud i gammen kommune en ting er i valgfald sikker du har brug for hjælp til at kom vider

Det har jeg uden tvivl. Og jeg vil prøve at kontakte både læge og kommune i næste uge og se hvilken hjælp jeg kan hente.

Anmeld Citér

15. august 2021

Skouboe

Prøv at kigge her, der er en masse råd og også noget om gratis psykolog for studerende

https://www.phuset.dk/nyhed/gratis-psykologhjaelp/

Ellers er jeg ret sikker på at psykolog og psykoterapeut studerende tilbyder meget billig eller gratis behandling, eftersom de skal bruge nogle at øve sig på. Det er måske ikke optimalt, men bedre end ingenting. 

Anmeld Citér

15. august 2021

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Prøv at kigge her, der er en masse råd og også noget om gratis psykolog for studerende

https://www.phuset.dk/nyhed/gratis-psykologhjaelp/

Ellers er jeg ret sikker på at psykolog og psykoterapeut studerende tilbyder meget billig eller gratis behandling, eftersom de skal bruge nogle at øve sig på. Det er måske ikke optimalt, men bedre end ingenting. 

Mange tak. Det vil jeg tjekke ud

Anmeld Citér

15. august 2021

Frizzy

Studerende hos Sofia Manning bruger også “øvekaniner” under deres coach uddannelse - som netop handler om at kigge på de monstre/ forhindringer man opbygger i hovedet som forhindre mål. Manning Inspire

Anmeld Citér

15. august 2021

Anonym

Man kan opsøge hjælp via sin læge har man udfordringer, der forhindre en i at fungere optimalt og hensigtsmæssigt overfor sine omgivelser.

Et traume er en individuel vurdering, og betragtes ud fra et samlet hele.

Oplever du, at din hverdag påvirkes negativt grundet tidligere oplevelser, er der mulighed for en henvisning via din læge.

Du behøver sandelig ikke at have være udsat for overfald, seksuelt misbrug eller barndomsmisrøgt for den sags skyld for at kunne få en henvisning til psykolog.

Skynd dig at få gjort noget ved de spøgelser, der hjemsøger dig så du kan få det godt og forhåbentligt trygt i et kommende parforhold.

Anmeld Citér

15. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Man kan opsøge hjælp via sin læge har man udfordringer, der forhindre en i at fungere optimalt og hensigtsmæssigt overfor sine omgivelser.

Oplever du, at din hverdag påvirkes negativt grundet tidligere oplevelser, er der mulighed for en henvisning via din læge.

Du behøver sandelig ikke at have være udsat for overfald, seksuelt misbrug eller barndomsmisrøgt for den sags skyld for at kunne få en henvisning til psykolog.

Skynd dig at få gjort noget ved de spøgelser, der hjemsøger dig så du kan få det godt og forhåbentligt trygt i et kommende parforhold.

Jeg vil kontakte min læge i næste uge. 

jeg tog nogle teste på en psykolog hjemmeside der blev henvist til gennem Skoubous link. Og bonger ud på angst, depression og lavt selvværd. Så det er på tide at jeg opsøger hjælp og indser at jeg ikke kan klare det her alene. 

Anmeld Citér

15. august 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg vil kontakte min læge i næste uge. 

jeg tog nogle teste på en psykolog hjemmeside der blev henvist til gennem Skoubous link. Og bonger ud på angst, depression og lavt selvværd. Så det er på tide at jeg opsøger hjælp og indser at jeg ikke kan klare det her alene. 

Det lyder da også sandsynligt.

Angsten for at miste, og særligt angsten for at miste grundet uhensigtsmæssig adfærd (du heldigvis er bevist om) kan være utroligt ødelæggende.

Det kunne da være så fedt hvis du kunne få gjort noget ved det. Al held og lykke til dig ❤️

Anmeld Citér

15. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det lyder da også sandsynligt.

Angsten for at miste, og særligt angsten for at miste grundet uhensigtsmæssig adfærd (du heldigvis er bevist om) kan være utroligt ødelæggende.

Det kunne da være så fedt hvis du kunne få gjort noget ved det. Al held og lykke til dig ❤️

Jeg er meget bevidst om det ja. Og det var jeg også i selve forholdet. Jeg kan simpelthen bare ikke finde ud af at slippe det eller kontrollerer det.  
mange tak. Og tak for sød og omsorgsfuld feed back

Anmeld Citér

15. august 2021

Kir

Anonym skriver:

Det er ikke det der står i bekendtgørelsen om tilskud til psykologbehandling. Om den enkelte læge så følger reglerne skal jeg så ikke kunne sige

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.