malou skriver:
jamen jeg sad jo og var dybt fassineret fra start til slut... . stor stor respekt til den mest ultimative pop konge nogensinde. Han er perfektionist til det sidste, har skøn humor og er meget kærlig og udviser selv respekt overfor alle de mennesker der arbejder/arbejdede for ham. Filmen er en MJ fan et must at se.. men min kæreste var ikke videre begejstret.. men det tager jeg ikke så seriøst 
knus malou
Lige mine ord! Det var så skønt at se. Det varmede, og var bare så dejligt at være i hans selskab en gang til. Det gjorde mig både glad og trist at se, glad fordi man kunne se, hvor glad han var. Han smilede og grinede hele tiden, han så bare så frisk ud, og slet ikke ligesom alle kritikerne sagde med at han skræntede. Han kunne stadig, han havde stadig den samme magi over sig, som han altid har haft. Han var fantastik, og det ville være blevet en helt fantastisk koncert, noget helt udover det sædvanlige! Men det var også så trist, da filmen var slut, ikke fordi den endte sentimentalt, men fordi en æra sluttede, jeg vidste, at det ville være sidste gang jeg skulle være i selskab med han, sidste gang jeg skulle fortrylles af hans magi og talent, og sidste gang jeg kunne få lov til at se ham. Og det kunne jeg ikke bære, jeg stortudede på vej ud af biografen og har siden følt et stort tab og haft en stor knude i maven, og bare tanken om ham, har bragt tårerne frem igen. Pyha, det er ikke til at forstå, at han er væk.
Anmeld