This is it...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
21 svar
0 synes godt om
27. oktober 2009

Dictes mor

Hvor mange skal ind og se filmen? Jeg skal (selvfølgelig) ind og se den imorgen på premiere aftenen. Og jeg kommer nok til at tude under hele filmen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

hc=k

Jeg skal ikke ind og se den. Faktisk så vidste jeg slet ikke at der kom en film og aner heller ikke hva den handler om. Ham Michael Jackson har aldrig dagt mig noget.

Anmeld

27. oktober 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Jeg skal se den på fredag sammen med min søster. Vi skal ud og spise først, så i biografen og derefter i byen for første gang i 1 år Tror også at den er meget  rørende...

Anmeld

27. oktober 2009

Barbamama

Jeg skal ind og se den på søndag og jeg kommer HELT sikkert også til at hyle

Anmeld

27. oktober 2009

Mathilde

Hvis Celina havde været noget ældre skulle jeg helt sikkert også ind og se den! Men jeg bliver nok upopulær hvis jeg slæber hende med i biffen

Anmeld

27. oktober 2009

malou

Jeg havde billetter til kl.21.30 men har annulleret dem til kl. 11.30 istedet Så allerede imorgen formiddag sidder jeg i salen og ser den... GLÆDER MIG HELT VILDT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

knus malou M.J fan Always

Anmeld

27. oktober 2009

LotteGabriella

malou skriver:

Jeg havde billetter til kl.21.30 men har annulleret dem til kl. 11.30 istedet Så allerede imorgen formiddag sidder jeg i salen og ser den... GLÆDER MIG HELT VILDT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

knus malou M.J fan Always

øv øv øv, jeg er så MISUNDELIG

MJ was in my heart yesterday

MJ is in my heart today

MJ will be in my heart forever, R.I.P.

Anmeld

27. oktober 2009

stumpen-89

Åh. jeg skal ind og se den imorgen kl.16.30

GLÆDER mig SindssyG meget..

Anmeld

28. oktober 2009

Dictes mor

LotteGabriella skriver:

øv øv øv, jeg er så MISUNDELIG

MJ was in my heart yesterday

MJ is in my heart today

MJ will be in my heart forever, R.I.P.

Kunne ikke sige det bedre selv... Han betyder så meget...

Anmeld

28. oktober 2009

Dictes mor

Mathilde skriver:

Hvis Celina havde været noget ældre skulle jeg helt sikkert også ind og se den! Men jeg bliver nok upopulær hvis jeg slæber hende med i biffen

Min søster er også ked af, at de ikke sender den i babybio så hun kunne komme ind og se den. Men om en baby græder ligesom nok mange andre i salen gør, ville ikke gøre mig så meget, men jeg kan godt forstå, hvad du mener, jeg er ikke sikker på at alle er lige tolerante.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.