This is it...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2009

LotteGabriella

Majastina skriver:

Kunne ikke sige det bedre selv... Han betyder så meget...

lige præcis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
malou skriver:

Jeg havde billetter til kl.21.30 men har annulleret dem til kl. 11.30 istedet Så allerede imorgen formiddag sidder jeg i salen og ser den... GLÆDER MIG HELT VILDT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

knus malou M.J fan Always

Må jeg høre... hvordan var filmen så??

Vil også selv vildt gerne se den, men tror desværre ikke der bliver tid til det Meeen... satser da på at den kommer på dvd.

Anmeld

28. oktober 2009

bette

uhhh ville så gerne se den film.... eeeeelsker mj

menn har nok ik råd i denne måned..

øv øv.... men glæder mig viiildt til at se den..!

Anmeld

28. oktober 2009

Tina2

Hvordan var filmen??????

Vil VIIIILDT gerne se den, men ved ikke helt endnu om min veninde vil med.... Så må jeg finde en anden, VIL se den!!!

Anmeld

28. oktober 2009

LauraLW

Jeg har lige bestilt billetter idag, så vi tager ind og ser den søndag :-) Havde egentlig lidt opgivet, men så kunne det lade sig gøre alligevel.

Laura

Anmeld

28. oktober 2009

SaNiNa

Mathilde skriver:

Hvis Celina havde været noget ældre skulle jeg helt sikkert også ind og se den! Men jeg bliver nok upopulær hvis jeg slæber hende med i biffen

Har i ikke babybio i jylland? den går her i odense d. 4 overvejer at tage ind og se den.

Anmeld

29. oktober 2009

malou

Rikke skriver:

Må jeg høre... hvordan var filmen så??

Vil også selv vildt gerne se den, men tror desværre ikke der bliver tid til det Meeen... satser da på at den kommer på dvd.

jamen jeg sad jo og var dybt fassineret fra start til slut... . stor stor respekt til den mest ultimative pop konge nogensinde. Han er perfektionist til det sidste, har skøn humor og er meget kærlig og udviser selv respekt overfor alle de mennesker der arbejder/arbejdede for ham. Filmen er en MJ fan et must at se.. men min kæreste var ikke videre begejstret.. men det tager jeg ikke så seriøst

knus malou

Anmeld

29. oktober 2009

Diana...

Jeg VIL så gerne ind og se den men tror sgu ikke jeg har mulighed for det

Anmeld

29. oktober 2009

Barbamama

Jeg ved godt det lyder skørt men jeg havde virkelig glædet mig til at dele Mj med min datter. Skæbnen ville at MJ døde den dag hun blev født. Det var SÅ mærkeligt. Jeg har været fan i 24år og så dør han den dag den jeg får den største glæde i mit liv. Men trist var det nu alligevel.....  Jeg glæder mig til jeg skal se filmen på søndag. Der bliver lille Carla passet af sin far og så kan jeg hyle alt det jeg vil. He he

Anmeld

29. oktober 2009

Mathilde

Sanne og Nicklas skriver:

Har i ikke babybio i jylland? den går her i odense d. 4 overvejer at tage ind og se den.

Jeg ved det faktisk ikke... Jeg tror ikke vi har lige i nærheden i hvert fald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.