Min datter på snart 13, har lige fået hendes menustration.
Hun er self lidt irreteret over, at det kommer lige som sommerferien starter.
Vi kender af gode grunde ikke hendes cyklus endnu, så vi ved ikke hvornår det kommer igen.
Hun vil rigtig gerne kunne tage i friluftsbadet/svømmehallen og bade med hendes veninder og self også badet i havet, når vi selv skal på ferie.
Jeg har ALDRIG lært at bruge tampon, da jeg overhovedet ikke kan få det til at sidde ordentligt, og syntes samtidig at der er lidt for mange risisi ved at bruge dem.
Menustration cup har jeg aldrig prøvet, men har sådan set heller ikke lyst til det. Dette ud fra, at jeg ikke har lyst til at rode rundt, med det.
Dette skal self ikke stoppe min datter, fra at levet livet "frit" og hun gir selv udtryk for at hun gerne vil lære at bruge en menustration s cup.
Vi tog en rigtig god snak med min veninde, som har en og er mega glad for hendes. Hun har set video omkring at bruge den osv.
Vi var ude og købe 1 i går, som hun skal have lært at bruge, når hun kommer hjem, fra ferie hos bedsterne.
Jeg håber virklig hun får det lært, og at hun bliver glad for det.
MEN SHIIT HUN BLIR SÅ STOR OG VOKSEN.
OG DETTE ER BARE ENDNU EN SIDSTE FØRSTE GAN

Jeg føler mig både glad, bekymret og stolt, på hendes vejne. Hun er bare så stor og sej. Kender i det??