Hvad ville I gøre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2021

Anonym

Sprit25 skriver:

Som 38 årige kan du godt se at PIGEN du dyrker sex med ikke er 38! Eller bare 20 for den sags skyld! 

Hvis du som 17 årig ser en veludviklet pige på 14 kan man sagtens tage fejl. 
svaret mht de 38 år kom senere.

Jeg ville heller ikke se mildt på en 38 årig mand der havde sex med en ung teen. Men jeg ville synes problem var langt mindre hvis han var 16-18 år. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2021

Sprit25

Anonym skriver:

Hvis du som 17 årig ser en veludviklet pige på 14 kan man sagtens tage fejl. 
svaret mht de 38 år kom senere.

Jeg ville heller ikke se mildt på en 38 årig mand der havde sex med en ung teen. Men jeg ville synes problem var langt mindre hvis han var 16-18 år. 

Så er vi enige ja hvis en 16 årige havde dyrket sex med en 14 årige. Nåh ja okay. Men 38 det er simpelthen foe problematisk!  

Anmeld Citér

27. juni 2021

Anonym

Sprit25 skriver:

Så er vi enige ja hvis en 16 årige havde dyrket sex med en 14 årige. Nåh ja okay. Men 38 det er simpelthen foe problematisk!  

Jeg tænker det er langt mere problematisk at man skal bøde hele sit liv for én dum fejl, som man for længst har udstået sin straf for. 

Anmeld Citér

27. juni 2021

Sprit25

Anonym skriver:

Jeg tænker det er langt mere problematisk at man skal bøde hele sit liv for én dum fejl, som man for længst har udstået sin straf for. 

Han bollede en 14 årige! Som 38 årige! Og fik 3 fucking mdr! Han har ja betalt sin "straf", men jeg ville ikke kunne være sammen med sådan en mand. Jeg ville vitterligt gå min vej

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.