Anonym skriver:
38
Jamen det svarer jo på mit spørgsmål fra før. Jeg ville ikke acceptere en mand på 38, have sex med en 14-årig. Og hun lagde op? Hun burde kunne danse nøgen omkring ham, uden han fortrak en mine.
Hun lagde op? 14 år gammel, en hjerne der langt langt fra er udviklet, og i hvert fald slet ikke i stand til at overskue konsekvenserne af hendes handlinger. Derfor skal man stole på at voksne omkring en kan handle ansvarligt. En pige fra et bosted? Hun har sandsynligvis haft det svært på mange punkter, hvad er der sket siden hun er endt der? Hun har nok i endnu større grad, haft svært ved, at finde rundt i hvad der er rigtigt og forkert, end hendes jævnaldrende har.
Jeg kan fortælle det fra sådan en piges synsvinkel. Godt nok boede jeg ikke på bosted. Men jeg blev som 13-årig voldtaget af et familiemedlem, en voksen mand. Efterfølgende søgte jeg bekræftelse hos voksne, meget voksne mænd, fordi jeg som teenager havde en idé om, at jeg skulld vise overfor mig selv, at den voldtægt ikke havde ødelagt noget for mig. Så ja jeg har lagt op til meget sex som 13 og 14 årig og mange mænd var klar, ikke en sagde nej. Og ja, jeg lagde op. Men ville den dag i dag have ønsket, at bare en havde været voksen nok til at sige nej tak og i stedet have været en voksen. Det gjorde, at jeg endte i en virkelig nedadgående spiral, så voldsom at mine forældre siden har fortalt, at havde jeg fortsat sådan, var de sikker på jeg var død ung. Og alt dette her inden for meget få år. Som 17-årig får jeg ved egen hjælp rettet op. I dag lever jeg et godt liv, god uddannelse fast job og mand og børn. Men jeg lider stadig i dag af manglende evne til at sætte grænser for mig selv, eller det er i hvert fald ufattelig svært for mig. Pleasergenet kan fylde meget for mig i negativ retning. Så selvom det for mit vedkommende er 20 år siden jeg stod i det, og jeg har det rigtig rigtig godt i dag, så påvirker det stadig.
Nu ved jeg du skriver, du har ringet til hende og hun synes det var synd for ham. Men det får min alarmklokker til at ringe, at hun ikke sagde, ja jeg lagde op, men som voksen kvinde i dag, er jeg rystet over at så voksen en mand udnyttede det.
Personligt ville jeg aldrig have ringet til hende, for hvad hvis man fik rippet op innoget, der var rigtig skidt for hende.