Hvad ville I gøre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2021

Sprit25

Jeg ville tage mine ting og mit barn og gå . Hun var 14! Han var 38! Han kan være hendes far! Undskyldningen med han troede hun var ældre, hun ville selv er fuldstændig latterlig! Hun var 14! 

Jeg ville ikke kunne leve med sådan en mand! Plus det faktum han har skjult det for dig i 8! År. Jeg ville ikke kunne leve med det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2021

Sprit25

Anonym skriver:

Men hvis han ikke kender hendes alder - jeg har godt nok set mange på 14, som netop klæder sig og sminker sig ældre. Det er ikke nemt. 
Jeg ville da ikke nødvendigvis spørge til alder hvis en prøvede at flirte med mig. 

Som 38 årige kan du godt se at PIGEN du dyrker sex med ikke er 38! Eller bare 20 for den sags skyld! 

Anmeld Citér

27. juni 2021

Kontrast

Jeg synes altid, at den undskyldning med, at han troede, at hun var ældre dukker op i sådan nogle sager. Jeg ved ikke hvorfor det er sådan, men det virker som et forsøg på at fralægge sig ansvaret. Men jeg ville ikke kunne leve med det. For mig betyder det meget, at han var 38 og kunne være hendes far. Undskyld mig, men der burde han være i stand til at tænke sig om og stoppe op, også selvom han var inde i en periode, hvor han prøvede ting af og løb hornene af sig? Havde han selv været teenager eller lige i starten af tyverne ville jeg nok tænke anderledes. 

Jeg forstår ikke, hvorfor du har snakket i telefon med pigen, Var det for at høre hendes side af sagen eller hvordan? 

Anmeld Citér

27. juni 2021

Anonym trådstarter

Kontrast skriver:

Jeg synes altid, at den undskyldning med, at han troede, at hun var ældre dukker op i sådan nogle sager. Jeg ved ikke hvorfor det er sådan, men det virker som et forsøg på at fralægge sig ansvaret. Men jeg ville ikke kunne leve med det. For mig betyder det meget, at han var 38 og kunne være hendes far. Undskyld mig, men der burde han være i stand til at tænke sig om og stoppe op, også selvom han var inde i en periode, hvor han prøvede ting af og løb hornene af sig? Havde han selv været teenager eller lige i starten af tyverne ville jeg nok tænke anderledes. 

Jeg forstår ikke, hvorfor du har snakket i telefon med pigen, Var det for at høre hendes side af sagen eller hvordan? 

Ja det var for at høre hendes side, for jeg ville ikke være naiv og tro på alt hvad han sagde. Jeg skrev først en besked og så ringede hun tilbage, og hun sagde at jeg altid var velkommen til at kontakte hende hvis jeg havde flere spørgsmål. 

Anmeld Citér

27. juni 2021

Kontrast

Anonym skriver:

Ja det var for at høre hendes side, for jeg ville ikke være naiv og tro på alt hvad han sagde. Jeg skrev først en besked og så ringede hun tilbage, og hun sagde at jeg altid var velkommen til at kontakte hende hvis jeg havde flere spørgsmål. 

Det giver selvfølgelig god mening. Han har jo også interesse i at lyve i denne situation og få sig selv til at fremstå "bedre". Jeg tænkte bare lige, at det måtte være hårdt for pigen at få rippet op i det hele efter så mange år, men det kunne hun jo bare have skrevet, hvis hun ikke var interesseret i at forklare sig. 

Anmeld Citér

27. juni 2021

Sprit25

Anonym skriver:

Hvordan fandt du hende? 

Anmeld Citér

27. juni 2021

Kontrast

Sprit25 skriver:

Hvordan fandt du hende? 

Tror du ikke, at manden har oplyst hendes navn, hvorefter ts har kunnet finde hende på sociale medier, krak eller lignende? 

Anmeld Citér

27. juni 2021

Anonym trådstarter

Kontrast skriver:

Tror du ikke, at manden har oplyst hendes navn, hvorefter ts har kunnet finde hende på sociale medier, krak eller lignende? 

Præcis.

Anmeld Citér

27. juni 2021

Anonym

Det er 11 år siden.

Han har kun gjort det én gang og han skammer sig så meget over det at han ikke tør fortælle det. Han giver dig ekstremt meget kærlighed for at kompensere for den ene alvorlige fejl, som han godt ved han har lavet. Ingen ved hvad der foregik i hans liv dengang, andet end som han siger, han var et sted i sit liv hvor hovedet var slået fra. Det er ikke en undskyldning, men det er en forklaring. Ja det er noget lort, men det er 11 år siden og aldrig sket siden. 

Nu hvor I har barn sammen og du jo egentlig gerne vil være sammen med ham, kunne det måske hjælpe dig at få det bearbejdet med en professionel? Ham ligeså, men det er hans bord

Anmeld Citér

27. juni 2021

Anonym

Jeg tror som sådan godt jeg kunne tilgive at det var sket. Alle har noget bagage med sig, og så længe det ikke handler om at han tænder på børn (som man jo er når man er 14), så ville jeg godt kunne tilgive tror jeg (hvis de omstændigheder du beskriver er sande). Men jeg var blevet umenneskelig rasende, hvis min mand havde en dom for noget kriminelt (og især sådan noget) og at vi havde været sammen i så mange år og at det ikke var blevet fortalt! Løgn eller fortielse - det er ikke sådan noget man lige undlader at fortælle. DET ville jeg have rigtig svært ved at tilgive!

Må jeg spørge hvor gammel du er? Er du meget yngre end ham?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.