Tidligere tnbc (med ny profil)
MoarHvidovre skriver:
Jeg er helt enig. Jeg ved godt, at det er noget hø og man havde nogen forestiller som ikke bliver indfriet. Men man må jo bare finde en løsning. Jeg synes altså heller ikke, at det er skide sjovt. Vi bor ved siden af en skole. Lige nu bruger de et stykke græs der er lige op til vores hus som de normalt ikke bruger. De børn i 4 klasse de skriger, råber og skændes hele tiden her i deres frikvarter. Skulle jeg også bare gå ind og skælde dem ud. Ja, det er irriterende, men man må bare tælle til 10 og sige "pyt" 
Præcis... Alt/alle kan ikke rette sig efter en, nogen gange må man rette sig ind... Ja(men selvfølgelig ikke altid)... Men at man ikke kan finde en løsning i sit eget hjem, i to dage... Og lave flere problemer...
Tag på ture, så han kan få arbejdet, så han har tid senere... Tag selv hen og besøg hans forældre med deres barnebarn, det vil de da sikkert elske.
Ja, børn skal have lov til at larme, og være børn, men der skal være plads til alle, og det er jo heller ikke sikkert at baby overhovedet kan sove med storesøster i nærheden, eller far, men ja så tager man baby med ind på soveværelset, i ro og fred.
Jeg bor da også hvor der bor en masse mennesker, de snakker højt og gerne halv sent, og ja jeg skal tidligt op, men gider ikke at gå ud og brokke mig hele tiden, jo jeg har bedt dem om at flytte sig en gang i mellem... men de skal have lov til at snakke..
Anmeld
Citér