Jer der prøver at blive gravide/jer der nu gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2021

Anonym

Lige fyldt 35. 

Blev gravid i første forsøg som 33 årig (tæt på 34) men havde en MA som endte i et langvarigt forløb efterfølgende med 3 udskrabninger og en kæmpe infektion. Pga følgerne af det, ved jeg ikke om jeg kan blive gravid naturligt igen. Har prøvet i 8 mdr. Uden resultat, men har lige blevet opereret for at afhjælpe skaderne, så nu skal vi igang igen imens vi venter på fertilitetsbehandling(håber selvfølgelig vi kan klare det selv, nu jeg er blevet repareret)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2021

A38

Anonym skriver:

Bruger du app til at følge din cyklus?

Ja, jeg bruger Flo. Har tracket min cyklus i 3 år (siden fødsel af mit første barn). Vi har ikke brugt prævention siden 2017, så har styret det på den måde. Så helt uventet var det nok ikke, da jeg blev gravid i februar, men det var ikke planlagt i hvert fald.

Anmeld Citér

5. juni 2021

Blomste

Jeg var 24 når vi fik vores første, og blev gravid ved første cyklus

26 år når nr 2 kom ud, som ikke var planlagt og tør godt indrømme at jeg ikke ligefrem jublende de første par dage efter jeg stod med 2 positive streger men har selvfølgelig elsket barnet hvert sekund fra spire til nu

NU er jeg 33 og tror muligvis jeg har "dummet" mig igen. Jeg har følt mig gravid i nogle dage med kan ikke tyde om testen er positivt eller bare en tydelig skyggestreg. Men hvis den er god nok, så er det absolut også en upser!

Manden er et par år ældre og gad rigtig godt at der ikke kom flere lige nu

Vi har aldrig brugt prævention men jeg bruger appen Clue hver måned, som virker rigtig godt indtil man glemmer at bruge den

Anmeld Citér

5. juni 2021

Anonym

Jeg var 23 år ved 1. barn og blev gravid i 1. forsøg. 

Jeg var 28 år ved 2. barn og blev gravid 7 måneder efter spiraludtagning. 

Nu er jeg 33 og er igang på 8. måned uden positiv test endnu. 

Anmeld Citér

8. juni 2021

BabyIgen2022

Med min datter var jeg 29 og det tog 4 cyklusser, så var hun der. Nu er jeg 33 og det har indtil nu taget 8 cyklusser... venter stadig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.