Jer der prøver at blive gravide/jer der nu gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Wow der er godt nok mange som er blevet gravide hurtigt

Min første er lavet i første cyklus. Jeg var 22. Stoppede med p-piller 3. måneder inden vi prøvede.

Nu er jeg 35 og i gang med første cyklus efter p-pille stop. Forventer at det kommer til at tage noget mere tid denne gang

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2021

Anonym

18 år- tog 6 måneder

20 år- tog 13 måneder og 2 SA i 6. uge før den var der

29 år- tog 1 måned som endte i MA i 12 uge. Efter at have aborteret tog det os igen kun 1 måned

Anmeld Citér

4. juni 2021

Anonym

Vi har prøvet lige knap 1,5 år. og jeg er 27 år. Jeg har desværre mistet 3 gange, og den seneste er lige for nyligt.  

1. graviditet tog ca. 8 mdr. 
2. graviditet tog ca. 5 mdr. efter 1. spontane abort.
3. graviditet tog ca. 3 mdr. efter 2. spontane abort.

Jeg forventer at få en henvisning af egen læge, med henblik på udredning for gentagne graviditetstab

Anmeld Citér

4. juni 2021

Anonym

Anonym skriver:

Første barn:

21 år, det tog to måneder

Andet barn:

23 år, tog to uger

Tredje barn:

28 år, tog 2 mdr

Fjerde barn:

31 år, det tog vel to uger, det var ikke lige planlagt

Dejligt at se der er andre unge med 4 børn jeg er selv 29år og venter også min nummer 4. Må jeg spørge hvordan din familie tog det?

Anmeld Citér

4. juni 2021

Anonym

Dejligt at se der er andre unge med 4 børn jeg er selv 29år og venter også min nummer 4. Må jeg spørge hvordan din familie tog det?

Ja, man kan godt føle sig lidt alene med det jamen de blev glade, der var nogen af dem der sagde, at vi er ikke rigtig kloge - med et glimt i øjet, men det er vi sådan set enige i det skal siges vi faktisk samlet set har fem og det er en dele familie. Jeg har to fra et tidligere forhold som vi har 7/7, min mand har en stor søn fra tidligere vi har hver anden weekend, så har vi en fælles søn og en datter på vej. Jeg plejer dog sige fire, ikke fordi min bonus ikke betyder noget, men det er jo kun de fire der er mine biologiske børn

Er du da blevet mødt negativt? 

Anmeld Citér

4. juni 2021

1mere

1. Graviditet 23 år tog 1 måned

2. Graviditet 24 år tog 1 måned

3. Graviditet 29 år tog 6 måneder herunder én GUL 

Anmeld Citér

4. juni 2021

A38

Jeg er 32. Vi har prøvet i 1,5 cyklus nu (kan teste i næste uge!)

Blev uventet, men meget ønsket, gravid her i februar, som desværre gik til i april.

Jeg var 29 da jeg blev gravid med mit første barn, der tog det 9 måneder at få gevinst.

Anmeld Citér

4. juni 2021

Anonym

Ja, man kan godt føle sig lidt alene med det jamen de blev glade, der var nogen af dem der sagde, at vi er ikke rigtig kloge - med et glimt i øjet, men det er vi sådan set enige i det skal siges vi faktisk samlet set har fem og det er en dele familie. Jeg har to fra et tidligere forhold som vi har 7/7, min mand har en stor søn fra tidligere vi har hver anden weekend, så har vi en fælles søn og en datter på vej. Jeg plejer dog sige fire, ikke fordi min bonus ikke betyder noget, men det er jo kun de fire der er mine biologiske børn

Er du da blevet mødt negativt? 

Uh hvor lyder det dejligt at de tog godt imod det  og skønt med en stor familie

dette er min kærestes første, jeg har de 3 andre med en anden  

vi har ikke sagt noget endnu, da jeg kun er 6+4, men er bange for at min familie tænker “wow hold da op” haha  men har ikke hørt noget dårligt om det. Er mest bange for hvad min chef siger hehe

Anmeld Citér

4. juni 2021

Anonym

Jeg er 24 (snart 25), jeg er meget “ny-gravid”, har næsten kun lige fundet ud af det. Jeg er blevet gravid i 3. cyklus, efter stop med prævention ��

Anmeld Citér

4. juni 2021

Anonym trådstarter

A38 skriver:

Jeg er 32. Vi har prøvet i 1,5 cyklus nu (kan teste i næste uge!)

Blev uventet, men meget ønsket, gravid her i februar, som desværre gik til i april.

Jeg var 29 da jeg blev gravid med mit første barn, der tog det 9 måneder at få gevinst.

Bruger du app til at følge din cyklus?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.