Jer der prøver at blive gravide/jer der nu gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2021

Anonym trådstarter

123321 skriver:

Selvfølgelig - uge 10, så et par uger til også håber jeg skuldrene kan sænke sig lidt ����

Så håber jeg at du få en vel overstået NF scanning om 2 ugers tid. Tak for dit svar

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2021

Enmere20

Jeg er 35 og vi forsøger at lave vores fælles første barn. Kæresten er 32. Vi runder 1 år næste gang vi skal teste

jeg har 2 børn fra et tidligere forhold hvor jeg var 17 da jeg blev gravid med den første og hun var uplanlagt  nummer 2 blev jeg gravid med lige bagefter som 18 årig.  Det var åbenbart nemt dengang man havde en yngre krop

Anmeld Citér

3. juni 2021

Anonym trådstarter

Enmere20 skriver:

Jeg er 35 og vi forsøger at lave vores fælles første barn. Kæresten er 32. Vi runder 1 år næste gang vi skal teste

jeg har 2 børn fra et tidligere forhold hvor jeg var 17 da jeg blev gravid med den første og hun var uplanlagt  nummer 2 blev jeg gravid med lige bagefter som 18 årig.  Det var åbenbart nemt dengang man havde en yngre krop

Hehe okay, ja det bliver jo kun mindre med alderen desværre  

jeg er godt nok lidt yngre end dig men jeg er starten af tredverne. Så også derfor lavet jeg denne her tråd. For at se dem der prøver hvor gamle de er og hvor længe gå der før det lykkedes. Selvom man aldrig kan vide hvor længe det kommer til at gå for en selv. Men var bare nyskerrig, også for at fordriv tiden lidt hihi 

men træls for jer, håber det snart lykkedes for jer. Man bliver nok lidt utålmodig til sidst

Anmeld Citér

4. juni 2021

Haab

Vi har prøvet i et år nu, jeg er lige fyldt 26 år, og min kæreste er 27 år. Så nu er fertilitetsbehandling næste skridt for os. 

Anmeld Citér

4. juni 2021

Morpåudebane

31 år Igang med 3. og sidste barn. 

1. barn 26 år lavet i første cyklus 

2. barn 29 år lavet i første cyklus 

3. barn.... still working on it (har desværre lige haft en bio) så håber 4. cyklus er min cyklus 

Anmeld Citér

4. juni 2021

Aimah

Profilbillede for Aimah
Anonym skriver:

Hvornår testet du i første cyklus?

Jeg testede på dagen hvor jeg troede jeg skulle have min menstruation (28. dagen), men min cyklus er uregelmæssig efter sidste fødsel, så den var 31 dage i den måned, så var reelt set kun 3+4.

Anmeld Citér

4. juni 2021

JC2014

Profilbillede for JC2014

Jeg er gravid nu (barn nr. 3), med termin om tre uger.

Første gang var jeg 22 år, og det tog 8 måneder at blive gravid. 

Anden gang var jeg 24 år, og det tog 3 måneder.

Her tredje gang er jeg 28 (blev dog gravid da jeg var 27), og baby var en lille overraskelse, så det var ikke fordi at vi prøvede.

For os virker det kun til at være blevet lettere med alderen. 

Anmeld Citér

4. juni 2021

Emiliaa92

Da jeg var 23 blev jeg gravid med min datter i første hug.

Nu er jeg 28, venter lillebror 30+6 og han blev lavet i 2 cyklus  

Anmeld Citér

4. juni 2021

Sammisumm

1.barn blev jeg gravid i første måned efter p-pille stop og uden at kende ægløsning. Jeg var 23 år.❤️

2. Graviditet (Er i 6 uge, så endnu meget nyt) "forsøgte" som sådan slet ikke. Vi ønskede ikke selve planlægningsdelen, og kendte derfor ikke min ægløsning eller cyklus. Så vi var overrasket over, at jeg blev gravid med det samme.. 32 år. ❤️

Jeg føler mig meget heldig, og jeg ønsker sådan at der snart er to streger på samtlige tests til alle dem der ønsker/venter ❤️

Anmeld Citér

4. juni 2021

ErDetSnartNU

Jeg blev som 27-årig gravid med min søn i 4. cyklus og som 32-årig gravid med min (stadig interne) datter i 6. cyklus. Inden graviditeten med min søn havde jeg en SA, hvor graviditeten havde taget 5 cyklusser at opnå. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.