Jeg har for en 15 år siden prøvet hash uden nogen virkning, jeg inhalerede formentlig ikke ordentligt. Har egentlig 0 tolerance, jeg bryder mig ikke om hash eller andre stoffer. Min x havde prøvet det meste før vi fandt sammen, og havde desværre, åbenbart, svært ved at smide hash og kokain fra sig. Vi var sammen i mange år og har børn sammen, men han løj og skjulte for mange ting og jeg tog ham alt for ofte i sådan noget, så følelserne og tilliden røj og jeg smuttede.
Jeg er sammen med en ny nu, som som ung har prøvet det meste (mange år siden). Vi har været sammen i 2 år nu og venter barn sammen. Jeg opdagede for nylig at ham og hans venner havde taget kokain og min verden brød sammen. Det mindede mig om min x. Jeg har sagt at sker det EN gang til, så er det fuldstændig slut. Han var så skuffet over sig selv, synes det var helt forkert kan han godt se og en klam handling (står og skal blive far). Han er gået med til at jeg kan teste ham når jeg vil. Så indtil nu har jeg brug for at gøre det et par gange når han har været sammen med vennerne, for som sagt, EN gang jeg oplever det, og så skal vi ikke være sammen.
Jeg spildte mere end et årti med min x på det lort, og hvad det ikke har kostet mig psykisk, tillidsmæssigt, økonomisk og meget andet. Det skal jeg ALDRIG stå model til igen.
Jeg kan jo så sige, at min kærestes venner tager kokain, og det er ikke fedt at vide, hans venner gør sådan noget, men hvis han kan være sammen med dem og ikke røre det, så går det vel nok. Min x har dog fortalt mig hvilke følelser der vælter op i en, når man skal forsøge at holde sig fra kokain hvis man ser det, og det er skræmmende, for kroppen vil bare have det lort..
Nej, stoffer og børn går ikke sammen i min verden. 

Anmeld
Citér