Min mand og jeg har været sammen i elleve år. Da vi begyndte at være et par var jeg ret hurtigt klar over han var super Uromantisk og ikke den der arbejder for et forhold skal fungere. Han er mere praktisk og tænker i hvad der skal laves og ordnes på f.eks. bil og hus. Hvilket jo egentligt er fint nok.
Men... Nu har vi tre børn (den mindste er otte måneder og har haft en virkelig hård start), de to andre er 10 og 7 år. Vores sexliv har altid været det samme (i hver fald begyndt på samme måde, han rør bryster, så skridt og så sex... Det tager ham for det meste fem minutter ca. så han kommet og jeg når ikke rigtig at få noget ud af det).
Hidtil har ovenstående ikke været større problem end at jeg har levet fint med det. Men pt. har jeg ikke lyst til sex mere... Som i, jeg kan slet ikke have at han rør ved mig. Jeg er træt hele tiden og når jeg ikke er træt så det ikke sex jeg har i tankerne.
Det måske også tarveligt af mig, men alt han gør irritere mig vanvittigt. Så skal han på wc og lugte hele huset til, så larmer han når han spiser og så laver han fjollede irriterende danse for børnene (hvilket jo egentligt er meget sødt, men super usexet.) Jeg har det virkelig som om han bare intet gør for vores sexliv, udover at forvente det er der.
Igår var mors dag, og han ville gerne ud og købe noget med ungerne (de to store), men det gik som sædvanligt galt... Han kan ikke køre to meter i bil med begge de store uden hele verden falder sammen... De kommer hjem, den store er ked af det, den mellemste er vred og far er opgivende... (Det ALTID sådan). Han lægger ud med denne gang "jeg kan ikke forstå hun ikke kan acceptere at sidde i bilen i to minutter imens jeg lige er i butikken... Det simpelthen for meget hun skal te sig sådan osv" og så kommer de hjem sure hele bundtet. Og jeg brude havde vist det, for det altid det der sker.
Jeg ved ikke hvorfor det rammer så hårdt denne gang, at en dag som skulle være hyggelig i mors tegn blev ødelagt, for jeg kender ham jo godt. Han er ikke romantisk og han kan ikke handle med sine børn... Jeg skulle havde bedt den mellemste blive hjemme med mig, men hun ville jo så gerne med ud og finde en lille ting til mor.
Øv hvor er jeg træt af det hele. Orker ham ikke mere. Der er gået for meget hverdag og for lidt romantik i det hele. Han er verdens bedste far udover han ikke magter at tage nogen steder med sine børn.
Jeg elsker ham også, men alt pt han gør irritere mig. Jeg er så forvirret, for jeg savner ham men orker ham ikke.
Undskyld hvis det blev forvirrende. Men havde virkelig brug for at få sat ord på det.