Jeg må indrømme at de helt stilrene, design hjem, altid gør mig sådan lidt åååå hold da helt op, hvor er her flot, men på en måde hvor jeg næsten ik tør sidde mig i sofaen agtig overvældet.
Vi bor i en helt alm 60 villa, i gule mursten og et plan. Vores lille badeværelse har karry farvet klinker på vægen, og vi har ik malet siden vi flyttede ind i 2006 og vi dyrker den vilde have.
Vi "roder" og nogen gange gider jeg virklig ik ha gæster på besøg, og aldrig uanmeldte gæster.
For 4 år siden satte vi nyt køkken op, og før jul købte vi ny sofa til 25.000. I løbet af året, vil vi ha revet den gamle terrasse ned og lavet en ny og vi har en helt alm indkomst.
Vores 2 piger elsker at ha deres veninder med hjem, og de ka godt finde på at sige, at de syntes at vi "roder" men at ihhh hvor det hyggeligt, fordi hjemme ved dem roder det aldrig... Her må de bage, være kreative og spilde maling på duen, uden der er panik. De har vandkamp i haven og leger gemmeleg og sover i telt, har bål i bål fadet og plukker blomster.
Så selvom jeg godt ka tænke aaahhh jeg orker ik gæster, så har ungerne tit venner med hjem alligevel, og har til dato aldrig hørt nogen sige noget til vores rod, andet end at de nok ska lade vær med at flytte på det, når jeg undskylder for de 10 par sko, der ligger i en bunke foran døren.
SÅ børn er temlig ligeglad med rod, så længe der ik er beskidt, og selv det er de pænt ligeglade med, så længe der er hyggeligt. Vh Stine