Hvor køber i tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2021

AnoMor

Love Angel skriver:

Ja det skulle man tro 

Jeg kunne sådan set godt finde noget i H&M hjemmeside som var pænt men kunne ikke finde strømpebukser til den mindste, der var slet ikke noget i hendes str, så opgav og begyndte at give hende strømer på og det godt nok det bliver efterhånden varmere ude

Der er rigtig mammografi størrelser der mangler på h&m hjemmeside. Min søn bruger 116. Og alt tøj der var noget for ham var udsolgt i den størrelse  

Man skulle ellers tro at deres lager var fyldt op i corona tiderne her når de fleste må shoppe online 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
AnoMor skriver:

Der er rigtig mammografi størrelser der mangler på h&m hjemmeside. Min søn bruger 116. Og alt tøj der var noget for ham var udsolgt i den størrelse  

Man skulle ellers tro at deres lager var fyldt op i corona tiderne her når de fleste må shoppe online 

Ja det er helt utroligt. Jeg synes virkelig de har dårlig udvalg for tiden. Før corona synes jeg de havde meget bedre udvalg.

Og ja man skulle tro at de har fyldt det helt op når næsten alle folk må bestille på nettet.  Hmm gad vide hvorfor de ikke har? Selv i corona tiden har folk da brug for at købe tøj

Anmeld Citér

16. april 2021

AnoMor

Love Angel skriver:

Ja det er helt utroligt. Jeg synes virkelig de har dårlig udvalg for tiden. Før corona synes jeg de havde meget bedre udvalg.

Og ja man skulle tro at de har fyldt det helt op når næsten alle folk må bestille på nettet.  Hmm gad vide hvorfor de ikke har? Selv i corona tiden har folk da brug for at købe tøj

Uden at skulle gøre mig klog på det. Så tænker jeg det måske kan være pga de lukkede grænser osv sådan aå opfyldning ganske simpelt bare ikk har kunnet leveres og afsendes ?

Anmeld Citér

16. april 2021

Love Angel

Mor til 4
AnoMor skriver:

Uden at skulle gøre mig klog på det. Så tænker jeg det måske kan være pga de lukkede grænser osv sådan aå opfyldning ganske simpelt bare ikk har kunnet leveres og afsendes ?

Ja det sku nok rigtig nok. Det er åbenlyst . Men det var klogt svar du gav synes jeg

Anmeld Citér

16. april 2021

AnoMor

Love Angel skriver:

Ja det sku nok rigtig nok. Det er åbenlyst . Men det var klogt svar du gav synes jeg

Ja det kommer til mig engang i mellem den klogskab  haha

Anmeld Citér

16. april 2021

Love Angel

Mor til 4
AnoMor skriver:

Ja det kommer til mig engang i mellem den klogskab  haha

Haha. 

Ja mit klogskab kommer også nogle gange, bare ikke den her gang

Anmeld Citér

16. april 2021

AnoMor

Love Angel skriver:

Haha. 

Ja mit klogskab kommer også nogle gange, bare ikke den her gang

haha. Man kan ikke toppe hver gsng

Anmeld Citér

16. april 2021

Love Angel

Mor til 4
AnoMor skriver:

haha. Man kan ikke toppe hver gsng

Haha nej det kan man ikke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.