Hvor køber i tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2021

AnoMor

Unicorn1 skriver:

Bare vær opmærksom på, at h&m's tøj godt kan blive lidt skævt efter få gange.. Det er ikke det hele, men noget bliver desværre lidt skævt 

Jeg har altid købt h&m udover Føtex. Har aldrig haft problemer med skævt tøj derfra. Hverken til sønnike eller mig selv

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2021

AnoMor

MummiT skriver:

Jeg bruger kids-world meget. De har tøj i mange prisklasser synes jeg, og så er der både tøj som den 6-årige synes om og som passer min pengepung (er på SU). De har også tit gode tilbud, så jeg betaler sjældent fuld pris for det tøj jeg køber. 

Vil prøve og tjekke den ud. Tak

Anmeld Citér

15. april 2021

AnoMor

Tommelise skriver:

Almindelige detailbutikker, der ikke ligger i et center, har været åbne siden 6. april. 

Ja men det er der intet af i min by. Vi har netto og fakta. De sælger ikke tøj. Resten ligger i storcenter. 

Anmeld Citér

15. april 2021

AnoMor

Baby.mamma skriver:

H og M som sædvanligt

Ja problemet er bare at de jo har lukket pt. Ihverfald i min by

Anmeld Citér

15. april 2021

AnoMor

Smil skriver:

Til mon dreng på 8 handler jeg primært i H&M og jeg synes kvaliteten er god  Name It enkelte gange hvis det er på bud - men synes det hurtigt bliver skævt

Men tror jeg skal lure på Kidsworld

Bruger også altid h&m udover Føtex. Men det er jo lukket pt. Ihverfald i min by

Anmeld Citér

15. april 2021

Tommelise

AnoMor skriver:

Ja men det er der intet af i min by. Vi har netto og fakta. De sælger ikke tøj. Resten ligger i storcenter. 

Nej, så er det jo ikke så nemt.

Anmeld Citér

15. april 2021

AnoMor

Tommelise skriver:

Nej, så er det jo ikke så nemt.

Jah det er super øv. Storcenteret er byens midtpunkt og forsamlingssted. Så der har aldrig brug for små butikker rundt omkring. 

Anmeld Citér

15. april 2021

Janey

Profilbillede for Janey
AnoMor skriver:

Jah det er super øv. Storcenteret er byens midtpunkt og forsamlingssted. Så der har aldrig brug for små butikker rundt omkring. 

De mindre storcentre åbnede op i den 13. april, og resten må åbne op den 21. april, så om en uges tid, kan vi igen gå i alle butikker. 

Anmeld Citér

15. april 2021

AnoMor

Janey skriver:

De mindre storcentre åbnede op i den 13. april, og resten må åbne op den 21. april, så om en uges tid, kan vi igen gå i alle butikker. 

Årh hvor skønt. Så afventer jeg og ser om der ikk ogsp åbnes her tak

Anmeld Citér

15. april 2021

Baby.mamma

AnoMor skriver:

Bruger også altid h&m udover Føtex. Men det er jo lukket pt. Ihverfald i min by

Nå for søren, ja det er de ikke i min by, alt har åbent Det var jeg ikke klar over. Ellers er der selvfølgelig online

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.