Hvor køber i tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2021

AnoMor

Baby.mamma skriver:

Nå for søren, ja det er de ikke i min by, alt har åbent Det var jeg ikke klar over. Ellers er der selvfølgelig online

Jah. Har været inde og kigge på hjemmesiden. Men synes udvalget er kedeligt i langærmede t-shirts. Men håber de åbner d 21.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2021

norasfamilie

Jeg køber næsten kun brugt, og det gør jeg på tradono, reshopper og børneloppen

Anmeld Citér

15. april 2021

AnoMor

norasfamilie skriver:

Jeg køber næsten kun brugt, og det gør jeg på tradono, reshopper og børneloppen

Det gjorde jeg også da han var baby. Men som jeg skriver er jeg ikke tilhænger af brugt tøj i den her alder da jeg synes det oftest er meget slidt og forvasket da aktivitetsniveauet er så meget højere nu  

Anmeld Citér

15. april 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
AnoMor skriver:

Hvor køber i tøj til jeres unger nu når butikkerne har lukket. ? 

Sønnen mangler langærmede t-shirts nu når foråret er begyndt at titte frem. 

normalt køber jeg bare i Føtex. Men synes dæleme deres udvalg er sløjt i år. Og går ikke ind for brugt i den alder (6 år) da jeg oftest synes det er meget slidt plus det er primært mærketøj der sælges synes jeg som jeg ikke er tilhænger af. 

har i nogle gode hjemmesider til okay priser i kan anbefale ?

Kids-world

Jollyroom

Pixizoo

Anmeld Citér

15. april 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
MummiT skriver:

Jeg bruger kids-world meget. De har tøj i mange prisklasser synes jeg, og så er der både tøj som den 6-årige synes om og som passer min pengepung (er på SU). De har også tit gode tilbud, så jeg betaler sjældent fuld pris for det tøj jeg køber. 

Og man kan vente med at betale til børnepengene kommer��

Anmeld Citér

15. april 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Køber børnenes tøj i Føtex, Lidl og H&M. Tilgengæld synes jeg også at det er noget sølle noget med udvalget i Føtex

Anmeld Citér

15. april 2021

AnoMor

Love Angel skriver:

Køber børnenes tøj i Føtex, Lidl og H&M. Tilgengæld synes jeg også at det er noget sølle noget med udvalget i Føtex

Ja synes virkelig også Føtex er blevet noget sløjt. Før havde de aå meget pænt drengetøj. Nu er det primært baby pige tøj der er noget værd synes jeg

Anmeld Citér

15. april 2021

Steinetz

Jeg har altid købt det meste af min søns tøj på ZARA. Jeg synes de har et fedt design til børn, især drenge og priserne er som H&M / Føtex osv..

Anmeld Citér

15. april 2021

AnoMor

Steinetz skriver:

Jeg har altid købt det meste af min søns tøj på ZARA. Jeg synes de har et fedt design til børn, især drenge og priserne er som H&M / Føtex osv..

Tak, det vil jeg også prøve at tjekke ud

Anmeld Citér

15. april 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
AnoMor skriver:

Ja synes virkelig også Føtex er blevet noget sløjt. Før havde de aå meget pænt drengetøj. Nu er det primært baby pige tøj der er noget værd synes jeg

Nu har jeg 2 piger.

Og synes alligvelet at der er for lidt udvalg.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.