Svar på Corona test- Hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2021

AnoMor

Tjullehej skriver:

Du må med ret stor sikkerhed ikke være inde hos frisøren,  mens din søn klippes.

Børn under 15 behøver ikke coronapas

Glad for vores frisør ikk har den regel. Efter at have læst denne besked sendte jeg mail til hende og svarer var klart. 
kun sønnen skal testes og jeg må gerne være i salonen i mens.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2021

kamikaze

AnoMor skriver:

Glad for vores frisør ikk har den regel. Efter at have læst denne besked sendte jeg mail til hende og svarer var klart. 

Hvad? Må du komme ind uden coronapas? Det er jeg ret sikker på kan give frisøren en saftig bøde.

Anmeld Citér

12. april 2021

AnoMor

kamikaze skriver:

Hvad? Må du komme ind uden coronapas? Det er jeg ret sikker på kan give frisøren en saftig bøde.

Ja. Men tænker det var noget at gøre med at hun ikke er tæt på mig men kun på min søn. 
svaret var ihverfald klart at jeg ikk skulle testes men han skulle og jeg måtte være der i mens 

Anmeld Citér

12. april 2021

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Så har din frisør misforstået det. Alle i salonen under 15 år SKAL testes. Men det er hende der får en kæmpe bøde for ikke, at overholde det. 

Så har jeg det også bare sådan, at det er almindelig samfundssind, at man selvfølgelig bliver testet som børn som voksne. 

Jeg skal have min søn til frisøren i morgen og her er der "ingen kære mor". Han skal testes selvom han er under 15 år. Det gælder jo om, at passe på hinanden

Anmeld Citér

12. april 2021

Janey

Profilbillede for Janey

Så har din frisør misforstået det. Alle i salonen under 15 år SKAL testes. Men det er hende der får en kæmpe bøde for ikke, at overholde det. 

Så har jeg det også bare sådan, at det er almindelig samfundssind, at man selvfølgelig bliver testet som børn som voksne. 

Jeg skal have min søn til frisøren i morgen og her er der "ingen kære mor". Han skal testes selvom han er under 15 år. Det gælder jo om, at passe på hinanden

Jeg tror du mener alle OVER 15 år og ikke under

Hvis jeg husker rigtigt er bøden vist på 10.000, men for at få den kræver det jo, at politiet finder ud af, at en frisør ikke har tjekket for coronapas, og det er der formentlig kun en meget lille risiko for, da der jo er tusindvis af frisører i Danmark, så de tjekker næppe, hvordan alle modtager deres kunder.

Anmeld Citér

12. april 2021

Janey

Profilbillede for Janey
AnoMor skriver:

Jeg tror, at hun har fået byttet om på det.

Jeg har også snakket med min frisør. Børnene skal ikke testes, da de er under 15 år, men jeg må godt komme med, men skal have en negativ coronatest og mundbind på. Det passer også med det jeg har læst i medierne. 

Anmeld Citér

12. april 2021

MoarHvidovre

Janey skriver:

Jeg tror du mener alle OVER 15 år og ikke under

Hvis jeg husker rigtigt er bøden vist på 10.000, men for at få den kræver det jo, at politiet finder ud af, at en frisør ikke har tjekket for coronapas, og det er der formentlig kun en meget lille risiko for, da der jo er tusindvis af frisører i Danmark, så de tjekker næppe, hvordan alle modtager deres kunder.

Selvfølgelig - det var en tastefejl. 

Jeg er med på, at det kræver, at politiet går ud og tjekker det og at de ikke kan være alle steder. Men er det ikke op til ens egen samvittighed, at man tager afsted uden, at være testet?!

Anmeld Citér

12. april 2021

AnoMor

MoarHvidovre skriver:

Min søn er også under 15 år og bliver også testet. Så forstår ikk lige hvor du vil hen med din besked?

Anmeld Citér

12. april 2021

AnoMor

MoarHvidovre skriver:

Selvfølgelig - det var en tastefejl. 

Jeg er med på, at det kræver, at politiet går ud og tjekker det og at de ikke kan være alle steder. Men er det ikke op til ens egen samvittighed, at man tager afsted uden, at være testet?!

Ah nu så jeg at det var en tastefejl så forstår jeg bedre din besked  

Men jeg er skam også testet.

Anmeld Citér

12. april 2021

MoarHvidovre

AnoMor skriver:

Min søn er også under 15 år og bliver også testet. Så forstår ikk lige hvor du vil hen med din besked?

Der er masser af børn der ikke bliver testet, da det ikke er et krav - så længere vil jeg ikke med den.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.