Svar på Corona test- Hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.855 visninger
48 svar
13 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. april 2021

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg skal til frisør med min dreng imorgen, og var ude og blive pcr testet igår. Jeg har endnu ikke fået svar, og jeg begynder at blive en smule nervøs for hvornår mit svar kommer  Hvor lang tid går der?? Jeg havde indtryk af, at man får svar dagen efter?? 
Jeg magter ikke at få en ny tid til ham da han virkelig trænger til ar blive klippet....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2021

Mamman

Profilbillede for Mamman
Omsorgsgiver skriver:

Jeg skal til frisør med min dreng imorgen, og var ude og blive pcr testet igår. Jeg har endnu ikke fået svar, og jeg begynder at blive en smule nervøs for hvornår mit svar kommer  Hvor lang tid går der?? Jeg havde indtryk af, at man får svar dagen efter?? 
Jeg magter ikke at få en ny tid til ham da han virkelig trænger til ar blive klippet....

Der kan gå op til 72 timer men med børn plejer der ikke at gå mere end 24

Anmeld Citér

11. april 2021

AnoMor

Man siger op til 72 timer. 
mdet længste jeg har ventet er dog en hel uge. Men det var fordi svaret var inkonklusivt. Ellers er det længste jeg har ventet ca 36 timer og kortest 12. Og det gælder både for mig om min søn 

Anmeld Citér

11. april 2021

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Mamman skriver:

Der kan gå op til 72 timer men med børn plejer der ikke at gå mere end 24

Det er mig der er blevet testet og ikke min søn

Anmeld Citér

11. april 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Omsorgsgiver skriver:

tænker at det kommer i løbet af aftenen, eller i nat. alt efter hvornår I var derude i går.

Anmeld Citér

11. april 2021

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
AnoMor skriver:

Man siger op til 72 timer. 
mdet længste jeg har ventet er dog en hel uge. Men det var fordi svaret var inkonklusivt. Ellers er det længste jeg har ventet ca 36 timer og kortest 12. Og det gælder både for mig om min søn 

Ok. Her er det mig der blev testet og ikke min søn. Jeg er bare så nervøs for at jeg ikke når at have testresultatet klar til frisøren  
Jeg må hellere tage en kviktest imorgen også for en skkkerhedsskyld...

Anmeld Citér

11. april 2021

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
BAE skriver:

tænker at det kommer i løbet af aftenen, eller i nat. alt efter hvornår I var derude i går.

Jeg var der i går kl. 15.20. Og det var mig der blev testet og ikke min søn

Anmeld Citér

11. april 2021

AnoMor

Omsorgsgiver skriver:

Ok. Her er det mig der blev testet og ikke min søn. Jeg er bare så nervøs for at jeg ikke når at have testresultatet klar til frisøren  
Jeg må hellere tage en kviktest imorgen også for en skkkerhedsskyld...

Hvad tid har i frisør tid? 

Anmeld Citér

11. april 2021

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
AnoMor skriver:

Hvad tid har i frisør tid? 

Kl. 15 imorgen.

Anmeld Citér

11. april 2021

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2

min kollega var derude og blive testet senere end mig og hun fik allerede svar i formiddags, så derfor jeg er lidt nervøs. Hvorfor får hun hurtigere svar end mig?? Burde det ikke være omvendt??

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.