Vil ikke være gravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Det kommer da ikke dig ved, når jeg skriver private årsager? 

Sorry læst lige forkert. Men der er hav af former af præventation så hvis ikke man kan tåle det ene så der det andet og hvis ikke det andet er der det tredje og fjerde osv osv???!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2021

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Sorry læst lige forkert. Men der er hav af former af præventation så hvis ikke man kan tåle det ene så der det andet og hvis ikke det andet er der det tredje og fjerde osv osv???!!

Vi brugte kondom men det spramg derfor skrev jeg bare ubeskyttet og sæden løb ud af mig, og må ikke tage p piller eller andre hormoner fordi jeg er i risiko for livmoder kræft

Anmeld Citér

10. april 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Vi brugte kondom men det spramg derfor skrev jeg bare ubeskyttet og sæden løb ud af mig, og må ikke tage p piller eller andre hormoner fordi jeg er i risiko for livmoder kræft

Det så en fejl at skrive ubeskyttet sex  hvis i brugte kondom.  Så skriver man kondomet sprang. 

Der er risiko for at du kunne være blivet gravid, men som andre skriver så er god ide at tag fortrydelses pille. Er du under 18 siden du ikke ved noget om fortrydelses pille og har googlet i stedet for at skynde dig hen til apoteket og købe en fortrydelses pille?

Anmeld Citér

10. april 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Til en anden gang, uanset om du er gravid eller ej.. Hvis du ikke kan bruge hormonprævention, så findes der også både kobberspiral, pessar og sæddræbende creme.. Så mit råd vil være, at I fremover bruger mere end én præventionsmulighed..

På den måde er der større mulighed for at beskytte sig og undgå end uønsket graviditet.. 

Håber selvfølgelig på, at du slap med skrækken, men mit nuværende råd til din situation er, at du skynder dig ned på apoteket og køber en fortrydelsespille.. Og virker den ikke, ja så er der kun abort tilbage, hvis du ikke vil have barnet 

Anmeld Citér

10. april 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Hej, jeg står i den situation at jeg havde æggeløsnings slim samt smerter d 8 om morgenen. Og havde samleje d 9 ubeskyttet om aften, er det mulighed for at blive gravid? For jeg vil nemlig ikke være gravid. Dog læser jeg mig frem til at æggeløsning kun vare i 24 timer. Kan det passe?

Og grunden til, at folk skriver, at der er stor sandsynlighed for graviditet er, at du højst sandsynligt har ægløsning her en af dagene.. Så de der 24 timer, som du snakker om, de gælder ikke rigtigt endnu 

Anmeld Citér

10. april 2021

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Og grunden til, at folk skriver, at der er stor sandsynlighed for graviditet er, at du højst sandsynligt har ægløsning her en af dagene.. Så de der 24 timer, som du snakker om, de gælder ikke rigtigt endnu 

D 8 havde jeg ægløsnings slim, igår d 9 aften havde jeg samleje, har lige taget en fotrydelsespille.

Anmeld Citér

10. april 2021

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Det så en fejl at skrive ubeskyttet sex  hvis i brugte kondom.  Så skriver man kondomet sprang. 

Der er risiko for at du kunne være blivet gravid, men som andre skriver så er god ide at tag fortrydelses pille. Er du under 18 siden du ikke ved noget om fortrydelses pille og har googlet i stedet for at skynde dig hen til apoteket og købe en fortrydelses pille?

Jeg er 17

Anmeld Citér

10. april 2021

AnoMor

Anonym skriver:

D 8 havde jeg ægløsnings slim, igår d 9 aften havde jeg samleje, har lige taget en fotrydelsespille.

Godt at du har taget fortrydelsespillen. Men husk nu hvor en sikkerheds skyld og blive testet om 14 dage. 

Anmeld Citér

10. april 2021

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Godt at du har taget fortrydelsespillen. Men husk nu hvor en sikkerheds skyld og blive testet om 14 dage. 

Håber det hjælper

Anmeld Citér

10. april 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Håber det hjælper

Krydser fingre.  
bare vigtigt at huske og teste da det ikke er en sikkerhed med den pille. 

også vil jeg anbefale dig at gå til lægen og snakke om evt andre præventionsmidler du Kan tage der ikke sætter sig i risiko for livmoderhalskræft 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.