Hvornår har man haft sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
AnoMor skriver:

Hvis hun aldrig har haft penetrering med andet end fingre. Så ja så vil jeg betegne hende som jomfru hvis det skal sættes så sort/hvidt op. 

Så man har kun haft sex, hvis man er blevet penetreret af noget andet end finger? Ja ok.. Fair nok.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2021

AnoMor

BAE skriver:

Så man har kun haft sex, hvis man er blevet penetreret af noget andet end finger? Ja ok.. Fair nok.

Gider ikke gentage mig selv igen og igen. Jeg har beskrevet hvad jeg anser som sex og hvad jeg anser som forspil. 

Anmeld Citér

8. april 2021

BAE

Profilbillede for BAE
AnoMor skriver:

Gider ikke gentage mig selv igen og igen. Jeg har beskrevet hvad jeg anser som sex og hvad jeg anser som forspil. 

Skrev jeg ikke også fair nok. Lukkede den jo. Du havde ikke behov for at svare. 

Anmeld Citér

8. april 2021

AnoMor

BAE skriver:

Skrev jeg ikke også fair nok. Lukkede den jo. Du havde ikke behov for at svare. 

Du stillede et spørgsmål. Men fair nok. God aften til dig 

Anmeld Citér

8. april 2021

BAE

Profilbillede for BAE
AnoMor skriver:

Du stillede et spørgsmål. Men fair nok. God aften til dig 

Retorisk spørgsmål.. Derfor jeg skrev: jaok. Fair nok.

Anmeld Citér

8. april 2021

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
AnoMor skriver:

Hvis du mener man skal gå helt ned i den detalje at fordi det hedder oralsex så er det sex. 
så kan man også sige. Fordi det hedder jordbær så er et et bær, men nej det er ikke et bær. 

du har din mening og tolkning. Jeg har min. Ingen grund til at diskuterer det. Hav du alt den sex du vil på din måde. Så har jeg alt den sex jeg vil have på mig. 

Jeg tolker netop ikke - jeg formidler fakta, som du vil kunne finde ved at slå ordet op. Og hvis der ikke er grund til at diskutere det, er der vel ikke nogen god grund til at skrive op til flere indlæg i debattråden ... 

Hvad det har med min og din seksuelle praksis at gøre, kan jeg ikke med min bedste vilje få øje på. Men jeg mener reelt, det er temmelig væsentligt at skelne mellem fakta og personlige formodninger/fortolkninger, når nu emnet/begrebet bringes op. 

Anmeld Citér

8. april 2021

AnoMor

Mor og meget mere skriver:

Jeg tolker netop ikke - jeg formidler fakta, som du vil kunne finde ved at slå ordet op. Og hvis der ikke er grund til at diskutere det, er der vel ikke nogen god grund til at skrive op til flere indlæg i debattråden ... 

Hvad det har med min og din seksuelle praksis at gøre, kan jeg ikke med min bedste vilje få øje på. Men jeg mener reelt, det er temmelig væsentligt at skelne mellem fakta og personlige formodninger/fortolkninger, når nu emnet/begrebet bringes op. 

Anmeld Citér

9. april 2021

Kir

Rigtig god pointe du har

Synes også det er lidt problematisk at nogen definerer sex som samleje og at man derfor er jomfru hvis man ikke har haft det. Synes det støtter op om hele myten omkring jomfruhinden. Og synes også det tilsidesætter kvindens behov. For hvis man nu ikke får noget ud af samleje, så er alt det man får nydelse ud af om som giver én orgasme bare forspil. Og så synes jeg det bliver mandens nydelse der er i fokus og ikke begges. 

Anmeld Citér

9. april 2021

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Kir skriver:

Rigtig god pointe du har

Synes også det er lidt problematisk at nogen definerer sex som samleje og at man derfor er jomfru hvis man ikke har haft det. Synes det støtter op om hele myten omkring jomfruhinden. Og synes også det tilsidesætter kvindens behov. For hvis man nu ikke får noget ud af samleje, så er alt det man får nydelse ud af om som giver én orgasme bare forspil. Og så synes jeg det bliver mandens nydelse der er i fokus og ikke begges. 

Heller ikke så fedt at være den impotente mand, som trods dejlige stunder med tilfredsstillelse af begge parter skal forstå, at han faktisk slet ikke kan have sex. 

Anmeld Citér

9. april 2021

Kir

Heller ikke så fedt at være den impotente mand, som trods dejlige stunder med tilfredsstillelse af begge parter skal forstå, at han faktisk slet ikke kan have sex. 

Nej det havde jeg slet ikke tænkt på, det har du helt ret i! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.