Hvornår har man haft sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2021

Anonym

Jeg mener det samme. 

Jeg selv har været sammen med 5.

Og så er der en håndfuld andre, hvor det kun er handjob, finger osv. Dem tæller jeg ikke med Ellers havde det nok været en 8-9 stykker Men hvis jeg snakker om, hvor mange jeg har været sammen med, så er det 5.

Hvis vi snakker utroskab, så er alt ovenstående utroskab i min verden (det har selvfølgelig ikke noget at gøre med emnet, men lidt sjovt med den forskel i opfattelsen)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2021

Kir

AnoMor skriver:

Nu skrev jeg penis penetrering og dildo penetrering.

jeg mener personligt ikke at en finger er sex. Det er forspil i mine øjne. 

der er jo hverken rigtig eller forkert. Det er jo bare holdningsspørgsmål

Det var bare fordi du skrev at de bruger dildo og dermed penetrering - så læste det som at det var penetreringen der var afgørende for at det var sex, ikke specifikt dildo og pik

Ja der er meget forskellige holdninger til emnet, min kæreste mener også at alt andet end samleje er forspil. Der er jeg så ikke enig i, men det er også fordi jeg synes det er en lidt forældet tankegang som jeg forestiller mig at mændene må have fundet på  

Anmeld Citér

8. april 2021

AnoMor

Kir skriver:

Det var bare fordi du skrev at de bruger dildo og dermed penetrering - så læste det som at det var penetreringen der var afgørende for at det var sex, ikke specifikt dildo og pik

Ja der er meget forskellige holdninger til emnet, min kæreste mener også at alt andet end samleje er forspil. Der er jeg så ikke enig i, men det er også fordi jeg synes det er en lidt forældet tankegang som jeg forestiller mig at mændene må have fundet på  

Der skal heldigvis også være plads til forskelligheder. Der er som sagt jo hverken rigtig eller forkert

Anmeld Citér

8. april 2021

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
AnoMor skriver:

Der skal heldigvis også være plads til forskelligheder. Der er som sagt jo hverken rigtig eller forkert

Men det er der jo  faktisk - rigtigt og forkert. Der er officielle definitioner på begrebet, som alle betoner, at sex er meget andet og mere end samleje/penetration. At nogle så synes/føler/tolker det anderledes, ændrer ikke på begrebets egentlige betydning - lige så lidt, som hvis nogen ikke mener, at begrebet “frugt” kan betegne andet end æbler. 
Jeg forstår ikke, at man fx kan mene, at oralsex ikke er sex - det understreges ret tydeligt af sidste del af det sammensatte ord. Og der findes jo et glimrende ord for lige nøjagtigt sex med penetration, nemlig samleje. 
Enhver mand eller kvinde, som af forskellige årsager ikke kan gennemføre et samleje, vil da også blive mindet om af læge/sexolog/litteratur etc., at sex er så meget mere end dét. 

Anmeld Citér

8. april 2021

AnoMor

Mor og meget mere skriver:

Men det er der jo  faktisk - rigtigt og forkert. Der er officielle definitioner på begrebet, som alle betoner, at sex er meget andet og mere end samleje/penetration. At nogle så synes/føler/tolker det anderledes, ændrer ikke på begrebets egentlige betydning - lige så lidt, som hvis nogen ikke mener, at begrebet “frugt” kan betegne andet end æbler. 
Jeg forstår ikke, at man fx kan mene, at oralsex ikke er sex - det understreges ret tydeligt af sidste del af det sammensatte ord. Og der findes jo et glimrende ord for lige nøjagtigt sex med penetration, nemlig samleje. 
Enhver mand eller kvinde, som af forskellige årsager ikke kan gennemføre et samleje, vil da også blive mindet om af læge/sexolog/litteratur etc., at sex er så meget mere end dét. 

Hvis du mener man skal gå helt ned i den detalje at fordi det hedder oralsex så er det sex. 
så kan man også sige. Fordi det hedder jordbær så er et et bær, men nej det er ikke et bær. 

du har din mening og tolkning. Jeg har min. Ingen grund til at diskuterer det. Hav du alt den sex du vil på din måde. Så har jeg alt den sex jeg vil have på mig. 

Anmeld Citér

8. april 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
AnoMor skriver:

Det tænkte jeg også fest mht lesbisle. Men de bruger jo så f.eks dildoer og dermed penetrering

Ja men det er jo ikke hver gang, men de har jo stadigvæk sex og det er ikke alle der bruger.

Anmeld Citér

8. april 2021

AnoMor

BAE skriver:

Ja men det er jo ikke hver gang, men de har jo stadigvæk sex og det er ikke alle der bruger.

I min optik så er det bare ikke sex. Forstår ærlig talt ikke hvorfor det skal diskuteres. Helt ærlig. Man har vel ret til hver sin holdning. Det gør da intet ondt for nogen som helst at jeg mener som jeg gør.

Anmeld Citér

8. april 2021

BAE

Profilbillede for BAE
AnoMor skriver:

I min optik så er det bare ikke sex. Forstår ærlig talt ikke hvorfor det skal diskuteres. Helt ærlig. Man har vel ret til hver sin holdning. Det gør da intet ondt for nogen som helst at jeg mener som jeg gør.

Så hvis en lesbisk aldrig bruger dildo eller noget, vil du mene at hun er jomfru hele livet?

Jeg er bare nysgerrig. 

Anmeld Citér

8. april 2021

AnoMor

BAE skriver:

Så hvis en lesbisk aldrig bruger dildo eller noget, vil du mene at hun er jomfru hele livet?

Jeg er bare nysgerrig. 

Hvis hun aldrig har haft penetrering med andet end fingre. Så ja så vil jeg betegne hende som jomfru hvis det skal sættes så sort/hvidt op. 

Anmeld Citér

8. april 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Mor og meget mere skriver:

Præcis. Så godt skrevet og er helt enig. 

Det er jo f. Eks heller ikke alle lesbiske der har lyst til at bruge dildo eller andet, men kun finger og mund, er de så jomfruer hele livet.? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.