Hvornår har man haft sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.805 visninger
29 svar
42 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. april 2021

Anonym trådstarter

som overskriften lyder, hvornår har man haft sex? Hvad skal der til for at det kan kaldes sex for jer? Sad og talte med en veninde om hvilke sexpartnere vi har haft. Mit tal var ret lavt fordi jeg ikke mener jeg har haft sex med en, bare fordi vi har gjort andre ting, hvor min veninde mener at hvis man har rørt hinanden sexuelt så har man haft sex... 

det eksempel vi diskuterede lidt handlede om en flirt jeg har haft.. vi har ligget og kysset, han har givet mig finger, jeg gav ham et handjob og så gav han mig oralsex. Thats it. Jeg føler stadig ikke man kan sige vi har haft sex. For mig har man først Haft sex når manden har været oppe i dig.. haha... mærkelig diskussion i know.. 

men hvornår mener i man har haft sex?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2021

AnoMor

Anonym skriver:

som overskriften lyder, hvornår har man haft sex? Hvad skal der til for at det kan kaldes sex for jer? Sad og talte med en veninde om hvilke sexpartnere vi har haft. Mit tal var ret lavt fordi jeg ikke mener jeg har haft sex med en, bare fordi vi har gjort andre ting, hvor min veninde mener at hvis man har rørt hinanden sexuelt så har man haft sex... 

det eksempel vi diskuterede lidt handlede om en flirt jeg har haft.. vi har ligget og kysset, han har givet mig finger, jeg gav ham et handjob og så gav han mig oralsex. Thats it. Jeg føler stadig ikke man kan sige vi har haft sex. For mig har man først Haft sex når manden har været oppe i dig.. haha... mærkelig diskussion i know.. 

men hvornår mener i man har haft sex?

Altså helt teoretisk så vil jeg sige du har ret. Men at i har udført seksuele handlinger på hinanden.  

Jeg vil heller ikk betegne det som at have haft sex med en hvis der ikke har været indførelse af penis.

Anmeld Citér

8. april 2021

serinasmor

det var da en sjov hetero diskussion  

Har et lesbisk par så aldrig sex? 

Personligt mener jeg det er sex, hvis begge nyder det og mindst 1 bliver sexuelt stimuleret af den anden (på en eller anden måde). 

Men penetrering er jo ikke lige så nødvendigt for kvinden, som for manden ����‍♀️ 

Anmeld Citér

8. april 2021

AnoMor

serinasmor skriver:

det var da en sjov hetero diskussion  

Har et lesbisk par så aldrig sex? 

Personligt mener jeg det er sex, hvis begge nyder det og mindst 1 bliver sexuelt stimuleret af den anden (på en eller anden måde). 

Men penetrering er jo ikke lige så nødvendigt for kvinden, som for manden ����‍♀️ 

Det tænkte jeg også fest mht lesbisle. Men de bruger jo så f.eks dildoer og dermed penetrering

Anmeld Citér

8. april 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Åh den er så svær, for det er så hårfin en grænse, synes jeg.. 

Altså normalt betegner jeg det også mest som penis i skede.. MEN som en anden siger, så har lesbiske jo også sex, selvom de måske bare giver finger.. Og jeg betegner jo også onani som værende sex med sig selv..

Så vil egentlig nok sige, at når der er en form for berøring af kønsdele, så er det sex.. Så et blowjob er også sex, og en finger på klitoris er også sex.. 

Så er jeg dog lidt i tvivl, om det også er sex, hvis der kommer en orgasme ud af berøring af fx bryster

Anmeld Citér

8. april 2021

Kir

Jeg vil sige at lige så snart kønsorganerne  er involveret så er det sex. Synes absolut ikke der behøver være pik-i-fisse for at det er sex. Det hedder jo netop oralsex, synes det giver sig selv at det er sex  

Mht orgasme ved berøring af bryster, så vil jeg sige det er en gråzone

Anmeld Citér

8. april 2021

Kir

AnoMor skriver:

Det tænkte jeg også fest mht lesbisle. Men de bruger jo så f.eks dildoer og dermed penetrering

Så er en finger oppe vel også sex? Der er jo penetrering

Anmeld Citér

8. april 2021

AnoMor

Kir skriver:

Så er en finger oppe vel også sex? Der er jo penetrering

Nu skrev jeg penis penetrering og dildo penetrering.

jeg mener personligt ikke at en finger er sex. Det er forspil i mine øjne. 

der er jo hverken rigtig eller forkert. Det er jo bare holdningsspørgsmål

Anmeld Citér

8. april 2021

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Definitionen på sex er seksuelt samvær. Samleje er blot én variant. Og du bruger jo selv begrebet oralsex - der, som navnet afslører, også er sex. 

Anmeld Citér

8. april 2021

idontknow

Er sex ikke at at sexuelle samvær? �� 

Jeg vil mene alt berøring (udover ved læge) ved kønsdele er sex. 
Lespiske par pentrere jo ikke hele tiden, samt (undskyld det grumme tanke) at pædofile heller ikke pentetrere børn, ses jo stadig som en sekuel handling. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.