Anonym skriver:
Undskyld jeg lige blander mig
men jeg hsr selv meget svært ved at få orgasme ved ren sex. Men hvis jeg rører ved mig selv, altså stimulerer klitoris, imens jeg har sex så kommer jeg egentlig okay nemt. Så det vil jeg klart anbefale, hvis du ikke har forsøgt med det
Nu er det ikke mit opslag/skriv, men jeg har også svært ved at komme sammen med manden, men kommer i et flæng alene lige så tosset jeg vil (med klit orgasmer). Men mangler simpelthen klit stimuli ved almindelig sex, og jeg har nemlig forsøgt mig med klit stimuli under sex, men alt føles SÅ anderledes og slet ikke godt ved den berøring, og jeg har nogle gange forsøgt mig i så lang tid at jeg har slidt hul på min egen hud dernede af slidmærker i forsøget på ikke at give op. Hvor er det bare MØG irriterende
Jeg kan KUN ved at manden ligger på ryggen og jeg placerer mig ovenpå ham, også liggende på min ryg men oven på hans front, og så ind med penis, bevæge underlivet op og ned imens jeg med to hænder/og deres fingre gnider hhv op og ned på min klit. Glider ned når jeg tager underlivet op, og glider op med hænderne når jeg tager underlivet ned. Det virker, men er lidt besværligt, heldigvis gør det ikke manden noget og han elsker bare at man nyder det og bliver færdig
Anmeld
Citér