Fortæl din hemmelighed anonym-ingen ved hvem du er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2021

Anonym

Anonym skriver:

Fortæl din hemmelighed. 
Ingen kan se hvem du er.

Vær anonym.

Lad hver med at skrive onde kommentarer til hinanden  

Og det er dejligt at kunne komme ud med noget man måske ikke fortæller sine nærmeste. 

Jeg starter

Jeg er stadig forelsket i min gamle elsker. Vi snakker stadig sammen hver dag men kun som venner. Han er sammen med en ny. Jeg er stadig sammen med min kæreste men vi er ved at gå fra hinanden, da han også kontakter andre piger og da han er alkoholiker. 

Jeg tænder på gangbang. Vil så gerne prøve at tages af flere men tør ikke blive dømt på det. 

Jeg skal til Udlandet og have lavet bryster til sommer (hvis grænserne vel at mærke er åbnet til den rid) Tager afsted med min kammerat som er der engang om året i anden forbindelse. 

han og min bedste veninde er de eneste der ved det. Og når jeg tager afsted til folk bare få at vide at jeg er på ferie. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2021

Anonym

For nogle år tilbage havde jeg en "affære" (havde ingen kæreste) med min daværende slagtermester i 1 år, kun få vidste det 

Anmeld Citér

7. marts 2021

Anonym

Jeg drømmer om, at have sex med flere. Måske et par - altså sammen med min mand

Anmeld Citér

7. marts 2021

Anonym

Jeg har kun fået en orgasme sammen med min mand én gang - og det var første gang vi havde sex. Hele mit aktive sexliv har det været sådan; jeg får kun orgasme første gang jeg har sex med et nyt menneske, og efterfølgende sker det aldrig igen. Jeg kan nemt få orgasmer alene. Jeg drømmer ind imellem om at have sex med en anden for at prøve en sex-orgasme igen.

Anmeld Citér

7. marts 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har kun fået en orgasme sammen med min mand én gang - og det var første gang vi havde sex. Hele mit aktive sexliv har det været sådan; jeg får kun orgasme første gang jeg har sex med et nyt menneske, og efterfølgende sker det aldrig igen. Jeg kan nemt få orgasmer alene. Jeg drømmer ind imellem om at have sex med en anden for at prøve en sex-orgasme igen.

Undskyld jeg lige blander mig men jeg hsr selv meget svært ved at få orgasme ved ren sex. Men hvis jeg rører ved mig selv, altså stimulerer klitoris, imens jeg har sex så kommer jeg egentlig okay nemt. Så det vil jeg klart anbefale, hvis du ikke har forsøgt med det

Anmeld Citér

8. marts 2021

Anonym

Anonym skriver:

Undskyld jeg lige blander mig men jeg hsr selv meget svært ved at få orgasme ved ren sex. Men hvis jeg rører ved mig selv, altså stimulerer klitoris, imens jeg har sex så kommer jeg egentlig okay nemt. Så det vil jeg klart anbefale, hvis du ikke har forsøgt med det

Nu er det ikke mit opslag/skriv, men jeg har også svært ved at komme sammen med manden, men kommer i et flæng alene lige så tosset jeg vil (med klit orgasmer). Men mangler simpelthen klit stimuli ved almindelig sex, og jeg har nemlig forsøgt mig med klit stimuli under sex, men alt føles SÅ anderledes og slet ikke godt ved den berøring, og jeg har nogle gange forsøgt mig i så lang tid at jeg har slidt hul på min egen hud dernede af slidmærker i forsøget på ikke at give op. Hvor er det bare MØG irriterende Jeg kan KUN ved at manden ligger på ryggen og jeg placerer mig ovenpå ham, også liggende på min ryg men oven på hans front, og så ind med penis, bevæge underlivet op og ned imens jeg med to hænder/og deres fingre gnider hhv op og ned på min klit. Glider ned når jeg tager underlivet op, og glider op med hænderne når jeg tager underlivet ned. Det virker, men er lidt besværligt, heldigvis gør det ikke manden noget og han elsker bare at man nyder det og bliver færdig  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.