Fortæl din hemmelighed anonym-ingen ved hvem du er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2021

Anonym

Anonym skriver:

- og han er stadig pædagog? Der er yngre mødre end dig derude nu....just saying....

Ej slap dog af. Må man ikke date folk længere? Vi faldt pladask for hinanden. Idag er han min mand og vi har børn sammen, så rimelig skøn og romantisk rejse for os

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

- og han er stadig pædagog? Der er yngre mødre end dig derude nu....just saying....

Jeg fatter slet ikke budskabet i din kommentar??

Anmeld Citér

6. marts 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hvorfor må han ikke stadigvæk være Pædagog?

Siger du at han vil skifte hende ud fordi der er yngre mødre end hende? WTF?

Anmeld Citér

6. marts 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Har du hørt om enlige mor og single Pædagog mødes?

Forstår slet ikke din kommentar 

Anmeld Citér

6. marts 2021

Anonym

Nu var det mig, der skrev, at jeg fandt sammen med en pædagog. Og jeg må indrømme, at jeg synes, det er lidt ærgerligt, at denne her tråd ikke kan få lov og køre med spændende læsning og hemmeligheder, uden at det skal ødelægges med så kedelig en kommentar, som der kom på mit svar    Tråden er da mega genial og fed læsning, hvis den da kunne få lov til at udvikle sig

Anmeld Citér

6. marts 2021

Anonym

Jeg kan også bidrage med noget.

Jeg er et meget venligt og omgængeligt menneske, jeg er vellidt og afholdt på min arbejdsplads. Vi er et godt tæt team. Men min hemmelighed er, at jeg har én kollega, jeg ikke kan holde ud. Og det har været overraskende, da jeg normalt er meget rummelig. Men hun vækker noget i mig, som vækker så inderlig en følelse af afsky, at ligefrem ind i mellem drømmer om hende om natten, dårlige drømme. Min arbejdsplads var fantastisk, indtil hun kom til. Nu overvejer jeg at finde noget andet.. 

Anmeld Citér

7. marts 2021

Anonym

I min første graviditet blev jeg gravid i første hug. Jeg er netop blevet gravid igen i første hug. Ærligt jeg skammer mig over det, og er bange for at snakke højt om det (især fordi vi har flere venner som har problemer med det)

Anmeld Citér

7. marts 2021

Anonym

Vi har et barn på knap 8 måneder og vi planlægger nummer 2 meget snart  jeg har ønsket mig nummer 2, siden h*n var 5 måneder.

Nr 1 var med hjælp, og det bliver nr 2 også -ingen ved det. 

Anmeld Citér

7. marts 2021

AnoMor

Anonym skriver:

I min første graviditet blev jeg gravid i første hug. Jeg er netop blevet gravid igen i første hug. Ærligt jeg skammer mig over det, og er bange for at snakke højt om det (især fordi vi har flere venner som har problemer med det)

Du må bestemt ikke skamme dig. Bare fordi andre har problemer med at blive gravide så skal du ikke tage deres sorger på dine skuldre bare fordi det er nemt for dig.  Stort tillykke med graviditeten

Anmeld Citér

7. marts 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er den der har skrevet opslaget under dig...og til trods for at vi har fået hjælp, har jeg også følelsen af ikke at kunne fortælle (her inde og i andre forum) om at det lykkes os i første forsøg andre kæmper flere år. 

Trods det er andre vilkår forstår jeg dig godt! ☺️
Du skal ikke skamme dig! -tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.