Fortæl din hemmelighed anonym-ingen ved hvem du er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.095 visninger
25 svar
47 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. marts 2021

Anonym trådstarter

Fortæl din hemmelighed. 
Ingen kan se hvem du er.

Vær anonym.

Lad hver med at skrive onde kommentarer til hinanden  

Og det er dejligt at kunne komme ud med noget man måske ikke fortæller sine nærmeste. 

Jeg starter

Jeg er stadig forelsket i min gamle elsker. Vi snakker stadig sammen hver dag men kun som venner. Han er sammen med en ny. Jeg er stadig sammen med min kæreste men vi er ved at gå fra hinanden, da han også kontakter andre piger og da han er alkoholiker. 

Jeg tænder på gangbang. Vil så gerne prøve at tages af flere men tør ikke blive dømt på det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2021

Lymi

Fin ide - men måske rart at vide, at moderatorerne på siden godt kan se, hvem der gemmer sig bag anonym knappen 

Anmeld Citér

5. marts 2021

Anonym trådstarter

Lymi skriver:

Fin ide - men måske rart at vide, at moderatorerne på siden godt kan se, hvem der gemmer sig bag anonym knappen 

Ja det ved jeg. Men det kunne bare være sjovt at dele sine hemmeligheder, alle har jo små hemmeligheder, det behøver jo ikke være nogle ulovlige farlige osv. 

det kunne være en sjov tråd

Anmeld Citér

5. marts 2021

AnoMor

Lymi skriver:

God pointe. Dog tænker jeg at moderatorerne herinde er deres titler værdige og opfører sig professionelle. Ligesom når de selv deltager i debatter  

Anmeld Citér

5. marts 2021

Anonym

Jeg er stadig forelsket i min folkeskoleflirt her 10 år efter �� vi er begge gift og har børn... men skal da ikke udelukke at hvis alt går galt og jeg engang bliver alene, så skal det da have et nyt forsøg

Anmeld Citér

5. marts 2021

Anonym

Jeg ville møg gerne knalde min datters pædagog

Anmeld Citér

5. marts 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg ville møg gerne knalde min datters pædagog

Mums- do it   Jeg har været der! Det endte ud i et skønt forhold som stadig varer ved

Anmeld Citér

5. marts 2021

Anonym

Anonym skriver:

Mums- do it   Jeg har været der! Det endte ud i et skønt forhold som stadig varer ved

Det er sværere end som så, for jeg er gift (og det er han vist også) oooooooog han er noget ældre end mig. Men for søren, han er spændende!

Anmeld Citér

5. marts 2021

Anonym

Anonym skriver:

- og han er stadig pædagog? Der er yngre mødre end dig derude nu....just saying....

Anmeld Citér

5. marts 2021

AnoMor

Anonym skriver:

- og han er stadig pædagog? Der er yngre mødre end dig derude nu....just saying....

Hvad er det dog for en kommentar !?  

lyder som om du hentyder til at han knalder med andre møder bare fordi de mødte hinanden på den den måde. Og hvad dælen har alderen lige med noget som helst at gøre ??

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.