Min mand har et problem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2021

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Jeg synes ikke at dette indlæg er aggressivt, men snarere kort og kontant. 

TS, læs den allerførste sætning i dit opslag igen.. Din mand har et problem og snakker udenom, og du gør præcist det samme. Du ved jo godt, at den er gal, du vil bare helst ikke erkende det. Hvis nu der lige er en, der kan komme med en anden vinkel eller..eller... Men det her er alvorligt, og du er nødt til at række ud efter hjælp, et sted, der ikke er her.

Ring til center for ludomani og få en snak med eksperterne, så I begge to kan få noget koordineret og fagligt funderet hjælp . De andre forslag om indkøb etc, virker kun som en del af en samlet strategi og kan ikke stå alene. 

Jeg er altså virkelig overrasket over, hvordan du får ud af mit indlæg, at jeg snakker udenom? Selve overskriften er vitterligt, at min mand har et problem. At jeg nævner det med det ikke er ludomani er slet og ret fordi jeg troede, det kun kunne defineres som ludomani, hvis man gamblede med penge, ikke fordi man bruger for mange penge på spil uden fortjeneste. Der ligger da ingen steder deri, at jeg så siger, han ikke har et problem eller ikke har brug for hjælp. Det var mere fordi jeg tænkte, at når det ikke var ludomani kunne jeg ikke gå den vej for hjælp, men nu ved jeg så, at ludomani også kan omfatte det min mand gør. Så jeg vil gerne bede om ikke at få lagt til hensigt en benægtelse af min mands problemer. Altså som sagt: se selve overskriften, samt alle mine beskrivelser af hans problematiske adfærd. Der er da ikke meget benægtelse deri

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.