Det tog ca. 3-4 cyklusser, men kun én hvor vi havde MASSER af sex, hihi!
Mht. BMI så tager min læge det smadder roligt med det! Jeg sagde som det første da jeg kom op til første graviditetsundersøgelse 'Jeg ved godt jeg vejer for meget!' Så spurgte hn hvorfor jeg dog sagde det og at ja det ku da godt være jeg kunne veje mindre, men om vi nu ikke skulle fokusere på det positive i stedet for! Elsker min læge
Så ingen løftede pegefingre der, hun sagde bare 'og ja deú er jo opmærksom på det!'
Forstår godt man beregner BMI inden graviditeten, men undervejs fatter jeg det simpelthen ikke. Den kan jo være tårnhøj hvis man lå på fx. 24 og tager 15 kilo på, hvilket er normalt. Så tænker at man i stedet burde forholde sig til BMI inden og så i stedet kun fokusere på selve vægtøgningen under graviditeten, for man ved jo godt at 10-15 kilo er okay, mens 25 som oftest er for meget med mindre man var undervægtig før eller får væske i kroppen! Jeg dør når min BMI rammer 40, for det må den da næsten gøre, når den var 32 inden jeg blev gravid. Men hvis jeg tager fx. 12 kilo på, så ryger det meste jo nok hurtigt igen efter fødslen, og så siger det tal jo ingenting!
Hvor længe har du prøvet?
Anmeld