jeg har et BMI på 28. Jeg har termin til april.
Jeg er blevet meldt på et hold af min jordmorder, som går over halvandet år, hvor vi mødes en gang i uge, med enten en diatist , en fys., eller en vægtstops konsulent. Når vi så alle piger har født, ska vi mødes efterfølgenden hver uge (eller er det hver 14. dag, kan jeg ikk lige huske)..
Det er et nyt tilbud man er startet med til piger som har et bmi over 27. Jeg kommer nok til at ligge i den lille ende da jeg kun lige er over grænsen, men har tabt mig 13 kg over det sidste år, og vil godt ha tabt mere efter fødslen.
Jeg har i forvejen Karoline fra Juli 07, og med hende gik fødsels forløbet fint, fik kke ekstra undersøgelser, og får jeg heller ikke denne gang.. Tror det er alt efter hvor besværet man er af sin vægt, og hvordan og hvorfor vægten er her. Jeg har aldrig selv været overvægtig før min første graviditet, og har ikke fået tabt nok efter. Jeg er på ingen måde besværet af min vægt, men selvfølgelig godt tabe mig for mit eget helbreds skyld. (Der er meget sukkersyge i vores familie)
/Krisitna
Anmeld