Fortvivlet skriver:
Jeg har da ikke bedt nogen om at holde deres børn hjemme? Hvor læser du det ?
Jeg skriver at vi skal bære visir i ydertimerne og det fungerer slet ikke i vuggestue? Du spørge til hvorfor vi ikke må bruge visir og jeg siger det må vi godt og vi skal (på mit arbejde ) gøre det i ydertimerne
Hvad har det lige med en helt anden debat omkring en person der var lidt forkølet men testet negativ som jeg selvfølgelig synes skulle på arbejde ? - synes du blander tingene lidt sammen

1. Du skriver i en den anden debat, at du bliver gal på forældre, der ikke holder deres børn hjemme..
2. Dit eget citat ""Tag jer nu sammen og hold jeres unger hjemme medmindre I skal på arbejde"".. Her siger du til folk ret direkte, at de skal holde deres børn hjemme..
3. Du skriver også, at folk ikke kan se udover deres egen næsetip, og derfor ville du ønske, at der kom nødpasning.. Og der er mange flere eksempler fra dig i den anden debat.. Men hvem er det, der ikke kan se udover sin egen næsetip og vise samfundssind?!
Hvis ikke de her ting er at bede folk om at holde deres børn hjemme SELVOM de er syge, ja så ved jeg ikke hvad det er..
Det kan godt være, at du ikke gider blande debatterne sammen, men det gør jeg i og med at den her debat er oprettet som fortsættelse på svarene i de andre..
Du har alle muligheder for at beskytte dig selv og andre, men vælger (hvad jeg kan læse) IKKE at gøre det fordi det er bøvlet, og børnene ikke kan aflæse din mimik..
Kan du ikke godt selv se, hvor dobbeltmoralsk og hyklerisk det er, når du beder folk om at passe deres job selvom de er syge, men du vil ikke passe dit, selvom du ikke engang er syg? Og hvor hyklerisk det er, når du beder en psykisk syg person om at holde sine børn hjemme med risiko for, at hun bliver fyret og kommer i et dybere hul, igen fordi du ikke vil passe dit job..
Pædagoger har bedre muligheder for beskyttelse end folk i hjemmeplejen.. I kan spritte og vaske alting af.. Det kan vi altså ikke.. Vi står også meget tæt på folk og rører ved dem, og skal så også lige røre ved alle deres ejendomme, som ikke er sprittet eller vasket af.. Og tror du det er nemt at have folk i bad, vende dem i sengen osv. med visir eller mundbind på?
Prøv i stedet at se de to specialpædagoger som et godt eksempel, når de skriver, at de ingen problemer har med små udfordrede børn og mundbind/visir..
PS. Ja I krammer børnene som pædagoger, men I behøver ikke at kramme dem, så deres hoveder rammer jeres hoveder.. Allerede her kan I mindske smitten