Fortvivlet skriver:
Det er der ingen der gør og vi må også gerne bruge det
Men børnene (i hvertfald VG og bh børn) skal gerne kunne aflæse vores ansigtsudtryk og det kan de ikke med mundbind på. Vi bruger visir i ydertimerne og det er noget bøvl, jeg er ved at stikke børnene i øjnene med visiret når jeg løfter dem, og generelt får de det i hovedet når de sidder på skødet, der kommer fedt fingere på med det samme, da børnene klapper/piller ved det og de hiver det af.
Så jo vi må skam gerne bruge det, vi skal faktisk pt i ydertimerne hvor forældrene kommer, og jeg hader det og synes det er noget pjat (for det er bare et statement)
Men du beder folk holde deres børn hjemme og vise samfundssind, fordi det er bøvlet for dig?! 
Altså du har selv sagt, at en person skulle møde på arbejde, når hun var syg, fordi hun skulle passe sit arbejde.. Men så skal du vel også passe dit arbejde og passe vores børn i stedet for at presse folk til at holde dem hjemme, når de selv skal arbejde eller er psykisk belastede..
Hvis du mener, at vi skal vise samfundssind, så skal du vel også?! Ellers må du jo nægte at passe børn, men så også nægte at modtage din løn, for kan vel ikke passe, at du skal have din løn for at gå derhjemme og slappe af
Anmeld
Citér