Svært ved at finde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2021

Anonym trådstarter

Kir skriver:

Det er jo heller ikke sikkert det er det rigtig for dig, ville bare sige at selvom det virker afskrækkende så kan det måske vise sig at det er det rigtige - hvem ved. 

Men jeg undrer mig lidt, for du skriver først at du ikke synes psykologen virker, så skriver du at du er glad for ham/hende og nu skriver du at du ikke har gået der så lang tid. Det synes jeg er en smule selvmodsigende... Hvis du er glad for psykologen så synes jeg egentlig at jeg vil holde fast i at du fortæller psykologen de ting du skriver i dit første opslag, så han/hun ved du har de tanker. Og så han/hun kan hjælpe dig bedre til at arbejde med dig selv. 

Helt fair . Jeg syntes ikke udbyttet hos psykologen har været så stor ( endnu ) da jeg kun har været der få gange , men jeg er ganske tilfreds med psykologen ( da en foreslog evt skifte ) hvordan kam det være selvmodsigende ?
syntes da det giver meget god mening. Jeg har gået med en belastningsreaktion i flere år og først fundet en psykolog nu , så forventet ikke at få samtaler gør jeg mærker en forskel . Tænker det skal have lidt tid , derfor jeg også afviser medicin . Måske det ikke giver mening for dig , det gør det for mig . 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2021

Anonym trådstarter

Kir skriver:

Det er jo heller ikke sikkert det er det rigtig for dig, ville bare sige at selvom det virker afskrækkende så kan det måske vise sig at det er det rigtige - hvem ved. 

Men jeg undrer mig lidt, for du skriver først at du ikke synes psykologen virker, så skriver du at du er glad for ham/hende og nu skriver du at du ikke har gået der så lang tid. Det synes jeg er en smule selvmodsigende... Hvis du er glad for psykologen så synes jeg egentlig at jeg vil holde fast i at du fortæller psykologen de ting du skriver i dit første opslag, så han/hun ved du har de tanker. Og så han/hun kan hjælpe dig bedre til at arbejde med dig selv. 

P.s gider i øvrigt slet ikke diskutere om du mener jeg modsiger mig selv . Det orker jeg desværre slet ikke . 

Anmeld Citér

7. januar 2021

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Der findes flere forskellige slags medicin, og du behøver jo ikke tage den slags medicin, som du har prøvet mod nervesmerter, selv om den også kan bruges til depression. Du kunne prøve en anden slags medicin. Det er meget forskelligt, hvilke og hvor mange bivirkninger, man oplever.

Men det er ok at fravælge medicin.

Du skriver, at du ikke har gået særlig længe hos psykologen, så måske skal du finde tålmodigheden frem og give det noget mere tid. Man vil jo så gerne have det bedre NU, men det tager tid. 

Det har du nok ret i , jeg ønsker bedring NU. Men har gået med en belastning reaktion i flere år , så det tar nok tid . Psykologen virker dygtig men som jeg skrev er jeg bare belastet. Må finde tålmodigheden frem . Føler nok bare det er kaos

Anmeld Citér

7. januar 2021

Tommelise

Anonym skriver:

Det har du nok ret i , jeg ønsker bedring NU. Men har gået med en belastning reaktion i flere år , så det tar nok tid . Psykologen virker dygtig men som jeg skrev er jeg bare belastet. Må finde tålmodigheden frem . Føler nok bare det er kaos

Ja, det er lang tid at være belastet.

Håber det bedste for dig.

Anmeld Citér

7. januar 2021

Anonym trådstarter

Kir skriver:

I øvrigt skriver jeg , at jeg er startet til psykolog men ikke syntes det virker . Men det betyder jo ikke at psykologen er dårligt . Derfor skriver jeg faktisk , at jeg er glad for denne men at jeg nok p.t er for belastet . 

Anmeld Citér

8. januar 2021

Kir

Anonym skriver:

P.s gider i øvrigt slet ikke diskutere om du mener jeg modsiger mig selv . Det orker jeg desværre slet ikke . 

Helt fint du ikke gider diskutere noget, men det er vel ok at komme med observationer og meninger i et debattforum? 

Det lød bare på dit første opslag som om at du ikke havde udbytte af at gå hos psykologen. Da du så skriver du ikke vil have medicin fordi du ikke har gået så længe hos psykologen, tolker jeg det som om du ikke føler du har prøvet psykolog længe nok til at prøve noget andet. Så det lød som om du egentlig godt ved at du skulle gå der lidt længere før det ville have effekt. Derfor skrev jeg at det var lidt selvmodsigende.

Håber du finder ud af det hele og god bedring. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.