Anonym skriver:
Jeg er generelt bare ikke meget for at fylde min krop med medicin , piller osv . Jeg er lige startet ved psykolog og inden evt medicin skal det have lidt længere tid . Tak det skal jeg helt sikkert nok , lige nu er det svært.
Jeg tror de fleste har det som dig, at de som udgangspunkt helt ikke vil fylde deres krop med medicin mm. Men man må også anerkende at det i nogen situationer er nødvendigt.
Hvis du var blevet opereret og dermed havde store smerter ville du formodentlig tage imod smertestillende for dette, hvorfor så ikke gøre det samme når det er psyken der har ondt?!
Det kan være en stor hjælpe for dig, for at komme mere på fode igen og måske få endnu mere gavn af terapien. Især når du ikke har mulighed for at ændre på det der belaster dig.
Det er heller ikke sundt for dig, hele tiden at være i alarmberedskab. Du skal tænke på, at det måske kan skade dig endnu mere på den længe bane. Fordi selvom du måske kommer ud på den anden side engang, så kan hele din krop/psyke godt være noget mærket af det og have bivirkninger derfra.
Anmeld
Citér