Anonym skriver:
Well, you can't win. Jeg får hug af en, der tror jeg forsøger at ville være hjem, fordi det er noget pjat. En anden får jeg hug af for at overveje at tage på arbejde. Jeez
jeg skrev jo altså også at jeg satsede på det var bedre i morgen, underforstået at jeg ikke synes det var optimalt at tage afsted i den tilstand.
Men tak for alle jeres svar, det afspejler rigtig fint, at der er mange forskellige holdninger og understreger dermed også, hvorfor det ikke er hundrede procent simpelt at træffe en beslutning omkring.
Tak for jer og god uge 
Nej, det er ikke nemt at gøre alle tilpas 
Du vurderede selv, at det ikke var optimalt at tage afsted med feber og generel utilpashed.
Men forkølelse uden almen utilpashed og blot lidt hoste og snot er noget andet.
Som patient vil jeg sige, at min indstilling til det ville komme an på min tilstand.
Jeg er patient i et psykiatrisk ambulatorium lige nu, men jeg har det rigtig godt og er så langt, at jeg nok snart kan afsluttes.
Jeg var også patient for år tilbage, og dengang havde jeg en så voldsom depression, at det kunne være et kæmpe problem for mig, hvis min tid blev udsat (og det var jo nødvendigt ind imellem, hvis terapeuten selv blev syg eller havde et sygt barn). I den til ville stand ville jeg hellere risikere en forkølelse end at få aflyst en tid.
Men som jeg har det nu, ville jeg gerne undgå at blive smittet.
Hvis du tager afsted, kan du evt. selv fortælle dine patienter, at du hoster lidt, men at du er testet negativ. De behøver jo ikke selv at skulle gætte det.