Alvorlig forstoppelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2020

Konjac

Profilbillede for Konjac

Inden du tager ud og køber toilax, som en anden anbefaler. Så virker de på samme måde som laxoberal dråber, så det vil også komme til at gøre ondt på dig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2020

Anonym

Jeg var nogle år siden voldsom forstoppet. Intet hjalp og jeg var så dårlig. Min veninde overtalte mig til en tarmskylning på en klinik i Århus. De havde både skyl med varmt vand og olie.

jeg ved godt det har fået en del kritik, men hvis det bare er en 1gangsfornøjelse får det kom. 

Anmeld Citér

2. december 2020

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Det er ikke for at være næsvis, men alt det du skriver har jeg styr på. Jeg drikker rigeligt med vand og er forholdsvis aktiv i det omfang mit helbred tillader det. Klyx er afprøvet, men det hjælper ikke. Det er SÅ opslidende det her, min hverdag er virkelig påvirket af det. 

Du spurgte efter hjælp og jeg kom bare med mit input....Sorry.... 

Anmeld Citér

2. december 2020

Anonym

Overvejde om jeg skulle dele dette.....MEN jeg har selv haft virkelig alvorlig forstoppelse og man når et punkt hvor alle kneb gælder.....SÅ 

Jeg fik i sin tid rådet om at - sæt dig på wc, med noget under fødderne.....så du bukker godt i knæene..... når du presser, kan du med din ene hånd/fingre presse på det stykke der går mellem din skede og anus.....altså udenpå... 

Her har det virket mange gange.....især når det hele er gået i stå og der er knolde.....

Håber at der snart er hul igennem og der bliver fundet en løsning for det er smertefuldt og invaliderende at ha det sådan 

Giver dig ret. Eller "massage" med fingrene på endetarmsåbningen (med nogle stykker WC-papir imellem fingre og endetarm). Det virker hos mig  

Kender i øvrigt andre, som det virker for, selv om det var en lidt flov samtale at have, så var det rart at høre, man ikke var den eneste, som havde forsøgt sig med den metode.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.