novynette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2009

Barbamama

tja det er sgu ikke nemt. Man kan nok ikke helt slippe for en eller anden bivikning.... Men jeg tror sgu jeg hopper tilbage på de gamle piller for dem var jeg på i 13 år og der har aldrig været noget. Andet end den hovedpine op til mens... Så vil jeg ikke gå og spekulere over om jeg nu blev gravid for det kan jeg mærke jeg gør nu....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

JustAnotherName

Jeg har taget dem - uden bivirkninger og uden at blive gravid imens.
Jeg var tilfreds med dem!

Anmeld

25. oktober 2009

Mor til L&S

Jeg har også taget og været fuldt tilfreds - ingen bivirkninger eller noget Har taget dem i mange år og stoppede så i sommers da vi ville prøve at få et barn... 1 mdr efter var jeg gravid

Anmeld

8. januar 2012

mpr

Jeg ved godt det er rigtig længe siden den her blev oprettet og at det blot er et nyt spørgsmål. Men Er blevet total forvirret nu. På internettet står der at de dækker ind over den 7 dags pause men da jeg var ved lægen sidst fik jeg afvide de ikke beskyttede i pausen.. Nu er jeg forvirret.. Er der nogen der kan få mig til at forstå? For hvis de beskytter som der står på pakken hvis man tager dem rigtigt så ville det da være en befrigelse at slippe for kondom i pausen.. Hvad siger i? Tager dem hver dag sharp kl 20 (sætter alarmen)

Anmeld

8. januar 2012

running girl

Jeg har haft brugt dem, indtil jeg opdagede at det var deres skyld at jeg havde migræne anfald. Da jeg stoppede med pillerne holdt migrænen op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.