novynette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.984 visninger
24 svar
0 synes godt om
24. oktober 2009

Barbamama

Jeg har lige fået nye p-piller Novynette. Er der nogen der har erfaring med dem??? Bivirkniger osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2009

Mullemus86

Hmm.. Har selv haft dem i en periode.. Var glad for dem, indtil min menstruation begyndte at komme midt i pille-perioderne, og dermed blev ret uregelmæssig.. Kender desværre to der er blevet gravide på dem.. -Ved selvfølgelig ikke om de har "fumlet" med dem, så det er selvforskyldt..

Anmeld

24. oktober 2009

NaFe

Jeg brugt den fra jeg var 15-21 år... Blev dog gravid mens jeg tog dem... og de blev taget på klokke slettet... men har aldrig haft nogen bivirkninger med dem...

Anmeld

24. oktober 2009

Barbamama

Mullemus86 skriver:

Hmm.. Har selv haft dem i en periode.. Var glad for dem, indtil min menstruation begyndte at komme midt i pille-perioderne, og dermed blev ret uregelmæssig.. Kender desværre to der er blevet gravide på dem.. -Ved selvfølgelig ikke om de har "fumlet" med dem, så det er selvforskyldt..

Ej det er lidt skidt.... Har læst et andet sted på nettet at der var en der var blevet gravid mens hun spiste dem.... Hurra....

Anmeld

24. oktober 2009

Trolde_mor

michella80 skriver:

Jeg har lige fået nye p-piller Novynette. Er der nogen der har erfaring med dem??? Bivirkniger osv?

Har selv taget dem da jeg var yngre og blev gravid da jeg var 17 og på dem... Tog dem fast kl 18, og det gør jeg fortsat med de vitaminer tager - er altid meget præcis.

Anmeld

24. oktober 2009

Siber

ja dem har jeg, Ingen bivirkninger og jeg er ikke blevet gravid mens jeg tog dem

Hilsen Siber

Anmeld

24. oktober 2009

oo

jeg har altid brugt dem indtil vi startede babyprojektet, og har ikke haft nogen bivirkninger jeg er heller ikke blevet gravid, men det ved jeg ikke om man skal tage for så meget. som det ser ud nu, kunne jeg jo ligeså godt have ladet være med at bruge prævention overhovedet

Anmeld

24. oktober 2009

Jules

Jeg har ingen problemer haft med dem...

Anmeld

24. oktober 2009

Lærke & Lucas

Jeg bruger dem os, har ikke haft nogen bivirkinger og er ikke blevet gravid mens jeg tog dem.

Anmeld

24. oktober 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg har selv taget dem i flere år, og har ikke haft nogen problemer med dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.