novynette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2009

A.

jeg tager dem og har gjort det sidste par år og ingen bivirkninger her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2009

Barbamama

hahaha....åhh.... Ved slet ikke lige hvad jeg skal gøre... Vil ikke føle mig tryg når der er flere der er blevet gravide på dem.... Så vil jeg næsten hellere gå tilbage og få de gamle p-piller.... Dem tog jeg i mange år, men problemet var bare at jeg fik hovedpine hver gang jeg skulle have mens og det stoppede da jeg stoppede på pillerne....

Anmeld

24. oktober 2009

CarinaSB

jeg tabte mig 30 kg på dem ..

Anmeld

24. oktober 2009

Rikke, Liam & Linus

Ingen problemer her

Anmeld

24. oktober 2009

LouiseNielsen

Jeg er selv blevet gravid på dem, og har en veninde der er blevet gravid på dem hele 3 gange.... Hun ku ik tåle andre, og hendes læge sagde at hun måtte have taget dem sjusket siden hun blev gravid på dem to gange, da hun så 3 gang kom sagde han at ej så måtte der sku være noget galt....

Anmeld

25. oktober 2009

oo

michella80 skriver:

hahaha....åhh.... Ved slet ikke lige hvad jeg skal gøre... Vil ikke føle mig tryg når der er flere der er blevet gravide på dem.... Så vil jeg næsten hellere gå tilbage og få de gamle p-piller.... Dem tog jeg i mange år, men problemet var bare at jeg fik hovedpine hver gang jeg skulle have mens og det stoppede da jeg stoppede på pillerne....

hvad med at overvej et alternativ? min veninde er idag - efter sin fødsel - på p-plastre og er meget glad for det

Anmeld

25. oktober 2009

Junibæbs2013

P-piller er jo ikke en 100% sikker prævention, så uanset hvilket mærke, vil man finde en procentdel, der blev gravide, selvom de tog dem, som de skulle.

Andre kan have fumlet med dem eller haft kastet op osv.

Anmeld

25. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg har selv taget dem i 9 år og har aldrig haft problemer. Hverken med bivirkninger eller uønsket graviditet.

Husk dog at har man diaré kan de være usikre. (gælder alle p-piller)

Anmeld

25. oktober 2009

bette

jeg har ikke prøvet dem.. men ville lige anbefale nuva ring.. det er super nemt og ingen bivirkninger.. såå skøn

Anmeld

25. oktober 2009

frk andreasen

Mullemus86 skriver:

Hmm.. Har selv haft dem i en periode.. Var glad for dem, indtil min menstruation begyndte at komme midt i pille-perioderne, og dermed blev ret uregelmæssig.. Kender desværre to der er blevet gravide på dem.. -Ved selvfølgelig ikke om de har "fumlet" med dem, så det er selvforskyldt..

jeg begyndte osse at bløde og der var kun nogle få dages mellemrum mellem blødningerne. og når jeg holdt pause så stor blødte jeg. jeg tog osse på af dem. men så fik jeg gestonette og dem fik jeg ingen bivirkninger af. kram tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.