Hvad havde din mand/kæreste gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2020

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det var en tarvelig kommentar, men herhjemme har vi også sagt noget tarveligt til hinanden om natten. Man er TRÆT og udkørt så hvad der bliver sagt om natten tæller ikke. 
men du kan jo sige til ham at du blev ked af den kommentar og så kan det jo være han undskylder og netop siger han selv var enorm træt eller noget. 
Og så vil jeg sige at nej baby tager Ikke skade af at du lige tog det med ned et øjeblik. vi har tre børn og et af dem kunne ikke sove selv før det blev 4-5 måneder. Her brugte jeg en vikle om dagen så jeg havde hænderne fri til netop at kunne smørre mig en mad. 
så måske du skal investere i sådan en så du ikke er så fastlåst i løbet af dagen. 
Og hvis din mand ellers er sød og ikke siger grimme ting til dig, så ville jeg lade den passere. 
han synes måske bare det var synd at baby skulle ligge på tæppe (det er det ikke), men det synes han tydeligvis. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2020

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
SØS skriver:

Øhh - er I 12 år?

1: Nej min mand ville aldrig kalde mig en “usling” vi taler pænt til hinanden - og hvem f... bruger det ord længere? 
2: Jeg er en voksen kvinde og jeg sørger for at få spist i løbet af dagen, så jeg ikke har ondt i maven af sult om natten - hvad pokker sker der? 
3: Jeg vil til hver en tid tilsidesætte (men ikke glemme) mine egne behov for mit barn/baby - jeg ville derfor have ammet, skiftet ble og puttet min baby inden jeg gik i køkkenet, hvor jeg så til gengæld havde lavet noget mere lækkert til mig selv end et tørt stykke rugbrød?

I lyder da temmelig umodne? Jeg håber, I har nogen mennesker omkring jer som I er trygge ved og kan søge hjælp hos? 

Hvorfor så grov? 
Jeg er absolut et voksent menneske og kan sagtens vågne sulten om natten, fordi jeg har spist alt for lidt i dagens løb, fx sprunget aftensmaden over. Det er ikke lige tidspunktet at lave noget lækkert på, og en hurtig rugbrød virker effektivt på skrigende tarme. Hvorfor er det så provokerende? 

Anmeld Citér

19. oktober 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

TS er du stadig med?

Anmeld Citér

19. oktober 2020

Miti's mama

Hej alle 

jeg har brug for at høre hvordan andre bedre halvdele er. Jeg er nemlig i tvivl om min egen er “normal” eller han faktisk overskrider nogen grænser. 

Kort ridset op: 

Vi har to børn, den ene på 10 uger. 
Han vågner kl. 4 for at amme + laver stort, det vågner han ret meget op af. Normalt ville jeg lige mig ind i sengen med ham igen. Men jeg havde ondt i maven af sult, så tog ham med ind i stuen mens jeg spise et styk hurtig rugbrød (uden noget på, bare hurtig haps), mens han lå i et tæppe på sofaen. Min mand vågner og bliver så sur - han siger det er for mærket at jeg spiser på det her tidspunkt, han synes det er synd for barnet. Jeg forklare at jeg ikke har spist så meget gennem dagen og derfor var rigtig sulten. Han siger jeg en usling, når jeg ikke engang kan formå at få spist. (Det har jeg ikke pga baby). Jeg bliver ret ked. Han tager baby med ind i seng. Da jeg kommer ind i sengen, tager han sin dyne og siger han i hvertfald ikke gider dele seng med mig og sover herefter i stuen. 

jeg er virkelig ked af det. Synes det er en tarvelig behandling. Jeg er helt klar over man kan være kort for hovedet om natten, men stadig. 

kunne jeres bedre halvdel have gjort det samme? Eller hvordan havde de reageret? 

i min drømme verden forstillede jeg mig et kys på panden og et “du er sej nok skat, godt klaret”. 
det forestiller jeg mig andre mænd ville gøre i den situation - men måske lever jeg bare i en drømme verden. 

øh... det er en meget mærkelig opførsel. Hvorfor er det skidt fordi du spiser? Jeg spiser på alle tider af døgnet, gør det mig til en dårlig mor? Det har jo slet ikke noget med hinanden at gøre. 

Og min mand ville ikke have sagt noget grimt eller givet mig et kys, for han ville have snorket igennem det hele 

Anmeld Citér

19. oktober 2020

LSS

SØS skriver:

Øhh - er I 12 år?

1: Nej min mand ville aldrig kalde mig en “usling” vi taler pænt til hinanden - og hvem f... bruger det ord længere? 
2: Jeg er en voksen kvinde og jeg sørger for at få spist i løbet af dagen, så jeg ikke har ondt i maven af sult om natten - hvad pokker sker der? 
3: Jeg vil til hver en tid tilsidesætte (men ikke glemme) mine egne behov for mit barn/baby - jeg ville derfor have ammet, skiftet ble og puttet min baby inden jeg gik i køkkenet, hvor jeg så til gengæld havde lavet noget mere lækkert til mig selv end et tørt stykke rugbrød?

I lyder da temmelig umodne? Jeg håber, I har nogen mennesker omkring jer som I er trygge ved og kan søge hjælp hos? 

Du er da helt væk med den kommentar? Hvorfor er det forkert at hun laver et stykke rugbrød om natten og ikke den helt store middag? 
Jeg får ofte af vide jeg er hård i mine kommentarere, men du slår mig med flere længder. Hold da op du er grov!

Anmeld Citér

19. oktober 2020

1518

SØS skriver:

Øhh - er I 12 år?

Hvad får du ud af at være så grov?

Anmeld Citér

19. oktober 2020

MT_2011

Det lyder underligt at din mand reagerer sådan. Og nej sådan ville min mand aldrig snakke til mig, han havde fået tilbage af samme skuffe hvis man prøvede på det 

Jeg havde en baby som sov ovenpå mig og hun var da flere gange med ude i køkkenet og lave flasker om natten. Baby har jo rigtig nogen døgnrytme alligevel i den alder. Så det skader sku da ikke baby er med oppe om natten. Og er du sulten så skal du da bare spise, uden at undskylde overfor din mand 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.