Jeg forstår ikke problematikken.
Du tager det på ind, du sætter dig og tager det af. Så tager du det på når du går.
Vi er ved at se en kultur-og restaurationsbranche gå neden om og hjem! Når vi engang får en vaccine, så har vi måske ikke de brancher mere
det er frygteligt.
Sorry, men jeg synes det er forkælet. Læger, sygeplejersker osv har dem på hverdag. Vi overlever nok
Du har ret i, at det nok er forkælet, men grunden til, at jeg går på restaurant osv. er også for at forkæle mig selv og slappe af, og det gør jeg ikke helt på samme måde, når jeg skal huske mundbindet, hvis jeg skal på toilet, rejser mig for at hente noget eller lignende. Netop fordi det er så uvant, ville det mundbind hele tiden spøge i mit hoved af frygt for at komme til at glemme det.
Groft sagt går jeg normalt ikke på restaurant osv. for at støtte eller redde en branche, men for min egen skyld, men at støtte branchen er dog lige nu den eneste grund til, at jeg ville overveje det.
Jeg kan se, at påbuddet nu er kommet til Jylland, og det betyder i hvert fald en aflysning hos os, da vi skulle have været til brunchbuffet på Flammen. Det gider jeg ikke med mundbind, da det ville betyde, at vi skulle bruge en 5-6 mundbind, hvis man skal bruge dem korrekt, da vi skulle bruge 2 til at komme ind og ud, nogle stykker til besøg i buffetten og evt. 1 til en tur på toilettet.
Der kommer måske en aflysning til, da jeg skulle have været ude med nogle veninder, og der er stemning for at aflyse og i stedet mødes privat. Så behøver vi heller ikke gå hjem kl 22.
At læger og sygeplejerske skal bruge dem til daglig, synes jeg er irrelevant. Der er mange brancher, hvor man skal rende rundt med sikkerhedssko eller andet udstyr, men det har jeg da heller ikke tænkt mig skal være en del af min beklærning, bare fordi de kan klare det til hverdag.